یزد - رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد گفت : ۵هزار دانش‌آموز عضو اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد هستند و فعالیت‌های این اتحادیه در مقطع دوره اول و دوم متوسطه است و به هیچ عنوان در دوران ابتدایی ورود نداریم .

۵۰۰۰ دانش‌آموز عضو اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یزد هستند

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین ،حسین میرشریف شامگاه شنبه در دیدار اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: ۵هزار دانش‌آموز عضو اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان هستند و این اتحادیه در سال ۱۳۵۸ تاسیس شد و امسال چهلمین سالگرد تاسیس آن را گرامی می داریم.

وی افزود: در سال گذشته برنامه های متعددی از جمله نمایشگاه مدرسه انقلاب در دهه فجر، بیست و پنجمین یادواره شهدای دانش آموز استان یزد، یادواره لشگر فرشتگان ویژه دانش‌آموزان دختر برگزار شد که در این رابطه دختران دانش‌آموز به خاطره پژوهی مادران، همسران و دختران شهدا و ایثارگران و همچنین بانوان ایثارگر پرداختند.

میرشریف از برگزاری برنامه چهارشنبه‌های رضوی در مدارس استان یزد خبر داد و گفت: از نخستین هفته مهرماه، هر چهارشنبه این برنامه با پرچم متبرک آستان مقدس حضرت امام رضا(ع)، در مدارس یزد برگزار شده و ویژه برنامه قرار هشتم هر ماه و در هشتمین روز ماه از سوی اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان در مدارس مختلف استان برگزار و دانش‌آموزان به اجرای برنامه‌های متنوع می‌پردازند.

وی تصریح کرد: تعداد هفت هزار پرونده شهید دانش‌آموز کشور در یزد است که تا در حال وارد کردن اطلاعات این پرونده‌ها در پورتال همکلاسی آسمانی هستیم و امیدواریم که تا پایان سال این اطلاعات به صورت کامل وارد و از این پورتال رونمایی شود.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد با تاکید بر اینکه این نهاد بر خلاف سایر نهادهایی که بحث عضوگیری دارند، به دنبال عضویابی است افزود: یک سری از دانش‌آموزان استعدادهای خوبی دارند که از مسئولان اتحادیه‌ها در مدارس درخواست کردیم که آنها را به عضویت در اتحادیه بپردازند و در کنار بحث عضوگیری به این موضوع هم توجه ویژه‌ای داریم.

میر شریف از برگزاری همایش پیشکسوتان اتحادیه با عنوان عهد وفا خبر داد و گفت : با توجه به اینکه بیشتر مسئولان استان در این اتحادیه عضو بودند این همایش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.