خراسان شمالی -فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری شکارچی غیر مجاز که اقدام به شکار و نگهداری پرندگان حفاظت شده می کرد، در این شهرستان خبر داد .

دستگیری شکارچی متخلف در اسفراین

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ جاوید مهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر شکار و نگهداری تعدادی پرنده حفاظت شده توسط شکارچی غیر مجاز در شهر صفی آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به این که ماموران پاسگاه صفی آباد شکارچی متخلف راشناسایی کردند، افزود: ماموران پس از اخذ مجوز قضائی در بازرسی از منزل وی تعداد ۳۵ کپک زنده ، و ۹ قطعه کپک ذبح شده کشف و ضبط کردند.

سرهنگ مهری با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی اعزام شده است خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت های ویژه در حوزه محیط‌ زیست، پلیس با جدیت تمام با متخلفان برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با تأکید بر استمرار برخورد با متخلفین و شکارچیان، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه اخبار مرتبط با شکارچیان غیرمجاز، مواد مخدر، سرقت و...مراتب را در اسرع وقت و از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.