نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس ارزیابی اولیه استانداری خراسان رضوی خسارت های سیل در شهرستان تربت جام به تاسیسات زیر ساختی این شهرستان حدود ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است که این میزان جدا از خسارت هایی است که به زمین های کشاورزی ، مراکز دامپروری و منازل مسکونی وارد شده است .

خسارت ۲۰۰میلیاردی  سیل به شهرستان تربت جام /دولت در جهت جبران خسارت ها اقدام فوری انجام دهد

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: سیل در تربت جام به بخش هایی نظیر دامداری، شهرک صنعتی و ۳۵منزل مسکونی در داخل شهر خسارت هایی را وارد کرده است.

وی تصریح کرد: بر اساس ارزیابی اولیه استانداری خراسان رضوی خسارت های این سیل به  تاسیسات زیر ساختی شهرستان تربت جام حدود ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است که این میزان جدا از خسارت هایی است که به زمین های کشاورزی ، مراکز دامپروری و منازل مسکونی وارد شده است ،  همچنین این سیل به زمین های کشاورزی باخرز نیز خسارت هایی را وارد کرده است که استانداری باید میزان این خسارت ها را نیز ارزیابی کند .

نماینده شهرستان تایباد و تربت جام در مجلس شورای اسلامی افزود: مجموع خسارت های این سیل باید در ستاد بحران استان خراسان رضوی و همچنین ستاد بحران کشور مورد بررسی قرار بگیرد و انتظار مردم محروم تربت جام و باخرز این است که دولت نسبت به جبران این خسارت ها از محل ردیف بودجه حوادث غیر مترقبه بویژه در قسمت هایی که باعث از بین رفتن زیرساخت های شهرستان تربت جام شده است ، اقدامات فوری و لازم را انجام دهد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی  افزود: از فرماندار شهرستان تربت جام، شهردار این شهرستان، سپاه، ارتش،  نیروهای امدادی، هلال احمر و نیروهای مردمی که به محض اطلاع از سیل نسبت به کمک و امداد رسانی اقدام کردند تشکر و قدر دانی می کنم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.