مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی از آغاز احداث کتابخانه در حاشیه شهر مشهد با همکاری شهرداری خبر داد.

احداث کتابخانه در ۳ نقطه‌ محروم شهر مشهد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سبزیان گفت: نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت خوبی داشته و بهتر از این نیز می‌توانست باشد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی افزود: اگر بین تعطیلات پایان ماه صفر و آغاز نمایشگاه کتاب وقفه‌ای ایجاد می‌شد، شاید ناشران بیشتری از دیگر استان‌ها می‌توانستند در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب یک اتفاق خوب فرهنگی در سطح استان است، ادامه داد: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با ارائه ۱۰ خدمت در نمایشگاه امسال حضور دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به عضویت رایگان کتابخانه، بخش نابینایان، بخش ناشنوایان، مشاوره کتاب و نشست و رونمایی از کتاب‌های جدید اشاره کرد.

سبزیان اظهار کرد: قبل از نمایشگاه، ما در حال اداره‌ اولین موکب کتاب رضوی بودیم که با استقبال نزدیک به ۶۵ هزار زائر کار موفقی در کارنامه فعالیت‌های استان در پایان ماه صفر بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی ضمن اعلام خبر احداث کتابخانه‌ عمومی در سه نقطه‌ محروم و حاشیه‌ای شهر مشهد، خاطرنشان کرد: ۲۸ پروژه‌ نیمه تمام استانی را از امروز تا پایان شهریور سال آینده به اتمام می‌رسانیم.

وی یادآور شد: امسال اولین جشنواره‌ «شهروند کتابخوان» را برگزار می‌کنیم و جزئیات برگزاری آن در هفته‌ کتابخوانی اعلام می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.