ایلام- نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از عدم تخصیص بودجه اربعین به شهرستان دهلران از مسئولان استانی و کشوری انتقاد کرد.

عدم تخصیص بودجه اربعین به شهرستان دهلران

به گزارش قدس آنلاین، شادمهر کاظم زاده ظهر امروز در نشست با اصحاب مطبوعات و رسانه های استان با بیان اینکه آمارها در خصوص ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری در استان واقعی نیست، گفت: اینکه شخصی در روز ۲ ساعت مشغول به کار باشد، شاغل محسوب نمی شود و نمی تواند جزو آمار شاغلان آورده شود.

وی با اشاره به اینکه تقاضای شغل و کار بیشترین تقاضای مردم به نمایندگان استان است، افزود: معیار مورد نظر در شاخص‌های اعلامی که مبنای محاسبه قرار می‌گیرد به دیدگاه من با آنچه در جامعه دیده می‌شود قابل قبول نیست.

نماینده شهرستان های دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی به وضعیت زیرساخت های استان اشاره کرد و بیان داشت: در اینکه وضعیت زیر ساخت‌ها تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله بسیار است شک نیست اما تلاش‌های انجام شده با توجه به شرایط موجود کشور نیز تلاش‌های رو به بهبودی است.

شادمهر کاظم زاده ادامه داد: تمام محورهای زیرساختی حوزه راه استان ایلام داری ردیف بودجه ملی بوده و امروز در استان ایلام محور ارتباطی نیست که در ردیف بودجه ملی قرار نداشته باشد.

وی به وضعیت پروژه تونل کبیرکوه و تسریع در اجرای این پروژه در ۳ سال اخیر اشاره کرد و بیان داشت: اعتبارات این پروژه که بزرگترین تونل غرب کشور است و استان ایلام را به استان خوزستان متصل می‌کند تامین شده است.

نماینده شهرستان های دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی با گلایه از مسئولان در خصوص عدم تخصیص بودجه اربعین به شهرستان دهلران، گفت: در ایام اربعین ۵۹ میلیارد تومان بودجه به استان ایلام اختصاص یافته که از این میزان یک ریال به شهرستان دهلران داده نشد.

شادمهر کاظم زاده با اشاره به اقدام برخی از تماشاگران دیدار روز گذشته تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران و توهین به کوردزبانان کشور، یادآور شد: این اقدام یک اقدام تنش زاست و باعث ایجاد تفرقه و تنش بین اقوام ایرانی می شود و بشدت محکوم بوده و از همه مسئولان ذیربط در فدراسیون فوتبال، قوه قضائیه و ... می خواهیم که به این موضوع ورود کرده تا بیش از این شاهد شعارهای قومیتی در داخل ورزشگاه ها نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.