همدان-رئیس اداره بحران، بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان از برگزاری مانور دور میزی همزمان با هفته پدافند غیرعامل خبر داد.

برگزاری مانور دورمیزی؛ همزمان با هفته پدافند غیرعامل

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان؛ محمد جواد ملکی با اشاره به اینکه هشتم لغایت چهاردهم آبان ماه باعنوان هفته پدافند غیر عامل نامگذاری شده است؛ گفت: امسال نیزهمانند سنوات گذشته، برنامه ریزی ها در راستای گرامیداشت هفته مذکور،عملیاتی شد.

وی ضمن اشاره به شعاراین هفته عنوان کرد: در سال جاری؛ هفته پدافند غیر عامل با شعارملی «پدافند غیرعامل، مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید» نام گذاری شده که در این زمینه  لزوم اقدامات موثرو بسیجی وار از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید است.

ملکی با اذعان به اینکه پدافند غیرعامل درحقیقت موجبات کاهش آسیب پذیری درشرایط بحرانی را فراهم می سازد؛خاطرنشان کرد: به همین منظور کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ،نسبت به برگزاری مانورهای دورمیزی و عملیاتی، برگزاری دوره های آموزشی مصوب و برگزاری آزمونهای مبانی پدافند غیر عامل برای کارکنان و هم چنین برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان شرکت ،اقدام نمود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.