به نظر می رسد در ماه مارس سال آینده انتظار کاربران آیفون برای SE نسل دوم به پایان خواهد رسید.

آیفون SE ۲ در مارس ۲۰۲۰ راه اندازی می‌شود +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، به تازگی طرفداران آیفون انتظار زیادی در مورد آیفون SE اپل می کشند. ماه گذشته خبر هایی بود حاکی از آن که این شرکت مستقر در کوپرتینو در نظر دارد آیفون SE نسل دوم را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ راه اندازی کند.

اکنون طبق گفته های معتبر تحلیلگر اپل Ming-Chi Kuo ، این گوشی هوشمند قرار است در ژانویه سال ۲۰۲۰ وارد تولید انبوه شود و در حدود پایان ماه مارس به بازار عرضه شود. تاریخ شروع معرفی با گزارش قبلی Kuo که در آن پیش بینی کرده بود با این دستگاه در Q۱ ۲۰۲۰ راه اندازی خواهد شود.

پیش بینی این مورد نیز مطابق با مدل های گذشته است ، زیرا آیفون SE اصلی در مارس ۲۰۱۶ راه اندازی شد و اپل نیز در مارس ۲۰۱۷ دوباره آن را در ظرفیت های بزرگتر منتشر کرد.

انتظار می‌رود که iPhone SE ۲ به عنوان یک گزینه ارتقا یافته برای کاربران آیفون ۶ و آیفون ۶s باشد، کو معتقد است که آیفون SE ۲ با تخمین فروش‌های قبلی این بار فروش خوبی را هم تجربه نخواهد کرد.

انتظار می‌رود آیفون SE ۲ با طراحی مانند آیفون ۸ عرضه شود و به جای Face ID از صفحه نمایش ۴.۷ اینچی و Touch ID بهره برد، گزارش‌ها نشان می‌دهد آیفون SE ۲ با نمایشگر LCD ال جی وارد بازار خواهد شد.

این دستگاه توسط چیپست A۱۳ Bionic جفت شده با رم ۳ گیگابایتی تولید می‌شود، این دستگاه در تنظیمات ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی در دسترس خواهد بود و در گزینه‌های رنگی خاکستری، نقره‌ای و قرمز به بازار عرضه خواهد شد، همچنین انتظار می‌رود که آیفون SE ۲ دارای یک دوربین عقب باشد.

تحلیلگر، کو انتظار دارد که آیفون SE ۲ با قیمت ۳۹۹ دلار (۲۸،۰۰۰ روپیه) برای مدل پایه عرضه شود، با این کار با وجود چیپست A۱۳ Bionic به مقرون به صرفه‌ترین آیفون نیز تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.