شیائومی تصمیم دارد در یک رویداد در تاریخ ۵ نوامبر تلویزیون های بیشتری را در سری جدید Mi TV ۵ معرفی کند.

مشخصات Xiaomi Mi TV ۵ به طور رسمی فاش شد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، چند هفته پیش ، شیائومی از تلویزیون Mi TV Pro خود در بازار خانگی چین رونمایی کرد، حال این شرکت تصمیم دارد در یک رویداد در تاریخ ۵ نوامبر تلویزیون های بیشتری را در سری جدید Mi TV ۵ معرفی کند.

پیش از راه اندازی ، این برند اخیراً تصویر تیزری را برای Mi TV ۵ منتشر کرده است که نشان می دهد که صف جدید تلویزیون Xiaomi از یک قاب بسیار باریک برخوردار خواهد بود. اکنون ، غول فناوری چینی چند مشخصات Mi TV ۵ را فاش کرده است، ویژگی های شیائومی نشان داده است که تلویزیون های نسل بعدی این مارک از محصولات برتر می باشند.

مشخصات و ویژگی های Xiaomi Mi TV ۵

اخیراً شیائومی اعلام کرده است که Mi ۵ دارای صفحه نمایش QKD ۴K کوانتومی و نقره ۱۰۸ درصد NTSC است. اکنون ، این شرکت جزئیات در مورد پردازنده ، عملکرد و حافظه تلویزیون های Mi آینده را فاش کرده است.

طبق تیزر منتشر شده توسط این برند ، Mi ۵ از تراشه ۱۲ نانومتری T۹۷۲ پشتیبانی می کند که از پخش فیلم ۸K نیز پشتیبانی می‌کند، گفته می‌شود تراشه جدید ۶۳ درصد نسبت به پردازنده نسل قبلی قدرتمندتر است.

علاوه بر این ، شیائومی فاش کرده است که سری Mi TV ۵ دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است، انتظار می‌رود صفحه نمایش Mi TV ۵ وضوح بیشتر ، نسبت کنتراست بهتر ، عمق بیشتر در رنگ سیاه و پشتیبانی از محتوای HDR را ارائه دهد.

می توان انتظار داشت تلویزیون های جدید شیائومی حاشیه های بسیار باریکی را در اطراف صفحه نمایش نشان دهند، شیائومی با مدل‌های سری Mi TV ۵ ، مدل های اولین تلویزیون OnePlus را در بخش پریمیوم تجربه خواهد کرد.

تاکنون ، هیچ اطلاعات و صحبتی در مورد قیمت گذاری سری Mi TV ۵ نشده است، همچنین هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که چند مدل تحت سری جدید در دسترس است.

با این حال، از آنجا که تلویزیون های Mi قبلی از نوع Mi در مدل های مختلف با اندازه های مختلف عرضه شدند، بنابراین می‌توان انتظار داشت که تلویزیون‌های جدید در اندازه‌های مختلف نیز موجود باشند، قطعاً در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه جذاب شیائومی کسب خواهیم کرد و در اختیار شما قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.