رئیس کمیسیون عمران مجلس با یادآوری عدم وابستگی حوزه عمرانی ایران به کشورهای دیگر، گفت: تحریم آمریکا تاثیری در اجرای پروژه‌های عمرانی ندارد.

تحریم آمریکا تاثیری در اجرای پروژه‌های عمرانی ندارد/ در بخش ساخت و ساز وابستگی به خارج نداریم

قدس آنلاین: محمدرضا رضایی کوچی در واکنش به تحریم بخش عمران جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا، گفت: ما در کشور توان مهندسی بالایی داریم و همه پروژه‌های عمرانی را با اتکاء به توان داخلی انجام ‌می‌دهیم بنابراین وابستگی و نیازی به کشورهای دیگر نداریم.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تحریم زمانی تاثیرگذار است که تامین کالا یا قطعه‌ به بیرون از کشور وابسته باشد، ایران تمام پروژه‌های عمرانی را توسط مهندسین داخلی اجرا می‌کند بنابراین تحریم آمریکا تاثیری در اجرای پروژه‌های عمرانی کشور ندارد.

وی افزود: دولتمردان آمریکا رفتار خصمانه نسبت به سپاه پاسداران دارند و کینه شدیدی به دلیل مقاومت سپاه در برابر نقشه‌های استکباری دارند از این رو اقدام به تحریم بخش عمرانی کشور بعد از تحریم سپاه پاسداران کردند.

رضایی کوچی تاکید کرد: قرارگاه خاتم النبیا در کنار سایر شرکت‌های خصوصی هر پروژه عمرانی را بدون نیاز به کشورهای بیگانه اجرا می‌کند، بعد از این هم بدون وابستگی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایران نه تنها در حوزه عمرانی وابستگی به کشورهای دیگر ندارد حتی در تامین قطعات و تجهیزات عمرانی وابستگی به دیگران نداریم بنابراین مردم نباید نگرانی بابت تحریم آمریکا داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.