شیراز- حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با تعیین ضرب‌الاجل برای رفع آلودگی رودخانه چنار راهدار بیان داشت: چنار راهدار در حال حاضر به رودخانه فاضلاب تبدیل شده و همه کسانی که در این زمینه کوتاهی کرده اند باید پاسخگو باشند.

دادستان شیراز برای رفع آلودگی رودخانه «چنار راهدار» هشدار داد

به گزارش قدس آنلاین؛ دادستان عمومی و انقلاب شیراز افزود: در رابطه با کنترل پساب ها مهلت یک ماهه در نظر گرفته شده که ابتدای امر کنترل پساب ها انجام گیرد و در مرحله بعد، ظرف شش ماه آینده و طبق وعده مسوولان آبفا، تصفیه خانه و فاضلاب شهری صدرا به بهره برداری خواهد رسید.

آسیابی برای مشکلات مربوط به فاضلاب شهر صدرا ضرب الاجل تعیین و اعلام کرد: اگر این مشکل هر چه سریع تر رفع نشود به طور حتم مسوولان خاطی در راستای احقاق حقوق مردم تحت پیگرد قضایی قرار می گیرند.

وی در جریان بازدید از این رودخانه گفت: یکی از وظایف دادستانی پیگیری حقوق عامه مردم است که بر اساس قانون به عنوان مدعی العموم مکلف است در موضوعاتی نظیر مسائل بهداشت عمومی که مردم را تهدید می کند ورود کند.

این مقام قضایی  بیان داشت: بازدید از تصفیه خانه های مختلف شهر از جمله سلطان آباد و شهر صدراصورت گرفته و این ادعا مطرح شده که پساب و فاضلاب شهر صدرا باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم شده و در برخی موارد برای آبیاری کشاورزی نیز استفاده می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.