فرمانده انتظامی شهرستان تایباد گفت: چهار متهم تحت تعقیب درگیری 31 شهریورماه که منجر به قتل دو نفر شد، پس از گذشت 32 روز در یکی از مناطق شمالی استان تهران دستگیر شدند.

دستگیری 4 متهم فراری درگیری 31 شهریور تایباد
به گزارش قدس آنلاین ، سرهنگ علی‌اکبر قربانی اظهار کرد: یکشنبه 31 شهریورماه بر اثر یک درگیری و اختلاف شخصی در یک نزاع دسته جمعی که در مرز دوغارون شهرستان تایباد رخ داد 2 نفر کشته و تعدادی دستگیر شدند که چهار نفر از عاملان این حادثه از صحنه فرار کردند و تحت تعقیب قرار گرفتند؛ چند روز پیش متهمان در تهران دستگیر و به تایباد منتقل شدند.

وی ادامه داد: در ارتباط با این پرونده 14 متهم توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند که 6 نفر آن‌ها عاملان اصلی بودند و به وسیله سلاح شکاری و جنگی 2 نفر را به قتل رساندند.

قربانی بیان کرد: تمامی متهمان دخیل در این پرونده دستگیر و برای تکمیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند؛ همچنین هفت قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح جنگی، تعدادی فشنگ و تعدادی سلاح سرد مانند چاقو، قمه و... کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد مطرح کرد: نزاع و درگیری یکی از معظلات اجتماعی ممحسوب می‌شود که جامعه را از لحاظ معنوی و مادی دستخوش آسیب می‌کند از این رو پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد قاطع دارد.

وی با تاکید بر اعترافات متهمان این پرونده مبنی بر نزاع و درگیری بر اثر اختلافات شخصی خاطرنشان کرد: این درگیری هیچ ارتباطی به مسائل امنیتی و مذهبی در شهرستان ندارد و کاملا شخصی بین دو گروه رخ داده و هرگونه شایعه پراکنی در این رابطه پیگرد قانونی خواهد داشت.

ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.