گنبدکاووس - فرمانده سپاه نینوا گلستان اعلام کرد که درسال تحصیلی جاری ۶ هزار دانش‌آموز دختر و پسر مقطع متوسطه دوره دوم این استان به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام می‌شوند.

اعزام ۶ هزار دانش آموز گلستانی به سرزمین های نور

به گزارش قدس آنلاین؛ سردار سرتیب دوم پاسدار حسین معروفی روز یکشنبه در مراسم آغاز اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی گلستان به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس که با اعزام ۲۵۰ نفر از دانش‌آموزان دختر دو شهرستان کلاله‌ و مراوه تپه شروع شد، اظهار داشت که اعزام دانش‌آموزان استان در سه مرحله دو هزار نفری انجام می‌شود.

وی افزود: در مرحله اول اعزام کاروان راهیان نور که از امروز آغاز و تا سوم آذر ۹۸ در شهرستان‌های مختلف گلستان ادامه خواهد داشت، تعداد دو هزار نفر دانش‌آموز دختر مقطع متوسطه دوره دوم به مناطق جنگی و عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

سردار معروفی اضافه کرد: مرحله دوم اعزام کاروان راهیان نور ویژه دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه دوره دوم استان گلستان خواهد بود که از اول بهمن امسال شروع و تا پایان اسفند ۹۸ ادامه انجام می‌شود.

به گفته وی، مرحله سوم اعزام کاروان راهیان نور نیز به تعداد دو هزار نفر دانش آموز دختر و پسر و بازماندگان دو مرحله قبلی خواهد بود که از اوایل سال آینده تا اردیبهشت ۹۹ به مناطق عملیاتی و جنگی جنوب و غرب کشور اعزام می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.