همدان- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: نمایشگاه و فروشگاه بزرگ کتاب در محل کتابخانه مرکزی همدان به مناسبت بیست و هفتمین دوره کتاب، کتابخوانی و کتابدار افتتاح شد.

نمایشگاه بزرگ کتاب در کتابخانه مرکزی همدان افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، دومین نمایشگاه بزرگ کتاب در محل کتابخانه مرکزی همدان واقع در تپه مصلی با حضور مدیران فرهنگی استان، شخصیت‌های علمی و ادبی برجسته همدان و اعضای انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان همدان افتتاح شد.

در این مراسم ربیعه علی‌محمدی؛ مدیرکل امور بانوان استانداری همدان، احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مهناز ضرابی‌زاده مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علیرضا تکلو؛ مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور، مهرداد حمزه؛ مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان و شخصیت‌های علمی چون پرویز اذکایی؛ علی‌اکبر فامیل روحانی و میرهاشم میری حضور داشتند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان در آیین افتتاح دومین نمایشگاه کتاب با بیان اینکه این نمایشگاه تا ۳۰ آبان ماه ادامه خواهد داشت اظهار کرد: در این نمایشگاه ۴ هزار عنوان در بیش از ۲۵ هزار نسخه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

عاطفه زارعی با بیان اینکه این نمایشگاه به صورت یکسره از هشت صبح تا ۸:۳۰ شب هر روزه در حال ارائه خدمات است افزود: کتاب‌های موجود در این نمایشگاه تا سقف ۵۰ درصد تخفیف در اختیار مراجعه کنندگان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته مردم استقبال خوبی از نمایشگاه کتاب به عمل آوردند و انگیزه اصلی ما برای برگزاری این نمایشگاه است تصریح کرد: با همه ناشران استان مکاتبه به عمل آمد تا آثار خود را بتوانند در این نمایشگاه عرضه کنند و این آمادگی وجود دارد که کتب ناشران بومی نیز ارائه شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تأکید کرد: بخش دفاع مقدس به ویژه آثار استانی برای ما بسیار حائز اهمیت است و بخش ویژهای برای آن دیده شده است که در حال تقویت نیز هست.

وی خاطرنشان کرد: عموم مردم مخاطبان اصلی این نمایشگاه هستند ودر بخش‌های مختلف، به ویژه ادبیات، کودک و نوجوان، روانشناسی، کتب درسی، تاریخی و دین آماده ارائه خدمات به مردم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.