همدان- با توجه به ارائه خدمات ارزنده شهرداری همدان در ایام اربعین در کربلای معلی، لوح تقدیر و تندیس شهردار کربلا در پنجاه و دومین صحن شورای شهر همدان به وحید علی‌ضمیر به عنوان نماینده شهردار توسط نماینده کمیته خدمات شهری ستاد اربعین کشور در کربلای معلی، تقدیم شد.

قدردانی شهردار کربلا از شهرداری همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان؛ کامران گردان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان در این جلسه گفت: حدود ۸۰ نیروی شهرداری همدان به همراه ۱۵ دستگاه سبک و سنگین در این روزها، به ارائه خدمت شبانه‌روز به زائران حسینی اقدام کردند که بزودی به صورت ویژه در شورای شهر همدان از حسین سیبی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان و همراهانشان، قدردانی خواهد شد.

نماینده کمیته خدمات شهری ستاد اربعین کشور در کربلای معلی در این جلسه با بیان اینکه امسال هفتمین سال مأموریت اربعین را به نمایندگی از شهرداری‌ها در کربلا انجام دادیم، گفت: خدمات ارزنده‌ای در ایام اربعین توسط شهرداری‌ها به زائران ارائه شد.

روح‌ا... بیداد با تأکید بر اینکه حضور در کربلا تنها بحث نظافت نیست، اظهار کرد: هر کارگر ایرانی، سفیر جمهوری اسلامی و راهنمای زائران محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: با زائران می‌رویم و با زائران برمی‌گردیم و اگر اقدامات اثرگذار نیروهای خدمات شهری ایران در کربلا نبود، شب اربعین با تلی از زباله در کربلا مواجه می‌شدیم.

نماینده کمیته خدمات شهری ستاد اربعین کشور در کربلای معلی ادامه داد: ‌هزار و ۲۰۰ نفر کارگر و ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و سبک در نظافت کربلا به کار گرفته شد.

وی با بیان اینکه به غیر از کربلا، شهرداری تهران در نجف، ۴۵۰ کارگر و در کوفه ۲۰۰ نفر نیرو داشت؛ یادآور شد: در ۴ مرز شلمچه، چذابه، مهران و خسوری نیز مأموریت‌های جداگانه‌ای تعریف شده بود.

بیداد با تأکید بر اینکه بخش عمده کار در کربلا به عهده شهرداری تهران و همدان بود؛ اظهار کرد: از شهرداری رشت، اصفهان و کاشان نیز نیروها اعزام شده بود؛ اما شهرداری همدان هم‌پای شهرداری تهران، حرکت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.