گیلان -مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان گفت: پست ۶۳.۲۰ کیلوولت سیار جدید اسالم با هدف تقویت ولتاژ منطقه به بهره برداری رسید.

پست سیار جدید برق اسالم به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای گیلان ،عظیم بلبل آبادی در حاشیه بهره برداری از پست سیار جدید اسالم اظهار کرد: پروژه پست سیار جدید اسالم با سطح ولتاژ ۶۳.۲۰ کیلوولت با ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر و با هدف تقویت ولتاژ منطقه اسالم و حومه و جلوگیری از بارگذاری بیش از حد پست‌های مجاور به بهرهبرداری رسید.

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان افزود: پروژه پست ۶۳.۲۰ کیلوولت سیار جدید اسالم در راستای شناسایی، امکان‌سنجی و ارائه الگو به ‌منظور جابجایی تجهیزات در جهت بهره‌وری اقتصادی و با هدف افزایش ظرفیت، بالابردن ضریب اطمینان و پایداری شبکه و اصلاح افت ولتاژ به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه از اردیبهشت ماه سال‌جاری در زمینی به مساحت هزار مترمربع در روستای قندی سرای شهرستان اسالم توسط پیمانکاران بومی استان گیلان آغاز و در مدت چهار ماه احداث شد؛ این پست دارای یک فیدر ورودی، سه فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت با سیستم کنترل سنتی می‌باشد.

بلبل آبادی یادآور شد: این طرح با استفاده صد درصدی از تجهیزات ساخت داخل اجرا شده است و با بهرهبرداری از این پست، ۱۵ مگاولت آمپر به ظرفیت شبکه فوق توزیع استان گیلان افزوده شد. همچنین با برقدار شدن این پست، مشکل افت ولتاژ برق منطقه در زمان پیک مصرف در تابستان، حداقل تا دو سال آینده مرتفع خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.