گیلان - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت: مردم استان گیلان امسال بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان به بقاع متبرکه کمک کردند.

مردم گیلان ۳۸ میلیارد تومان به بقاع متبرکه کمک کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه گیلان ،حجت‎الاسلام ستار علیزاده در جلسه با استاندار گیلان  با بیان اینکه در طول یک سال گذشته مردم استان گیلان بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال به بقاع متبرکه کمک کردند ابراز داشت: در حال حاضر، برنامه‌های عمرانی در ۱۴۰ بقاع متبرکه استان گیلان اجرا می‌شوند و مجموع هزینه‌های آن نیز توسط خیرین تأمین شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی اوقاف و امور خیریه گیلان افزود: اجرای هزار و ۵۷۰ برنامه در ۴۰۰ بقعه متبرکه، پاسخگویی به شبهات دینی، حضور و فعالیت مربیان سبک زندگی اسلامی در بقاع، فعالیت ۳۳۰ مربی در ۳۶۰ کلاس و مرکز حفظ مجازی قرآن کریم که ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در آن فعالیت دارند از جمله برنامه‌های فرهنگی اجرا شده است.

وی به دیگر برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در استان گیلان اشاره و بیان کرد: برگزاری هزار و ۵۰۰ جلسه ترتیل‌خوانی قرآن کریم، ۵۴۰ برنامه تفسیر، ۶۰ محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از ماندگاران قرآن کریم نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در استان گیلان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از افتتاح ۵ پروژه عمرانی خبر داد و افزود: پروژه هتل‌-آپارتمان شهرستان آستارا، پروژه تجاری بیستون رشت، پروژه آقا سیدمحمد مژده در شهرستان رشت و دیگر پروژه‌های زیرساختی و اقامتی نیز به زودی به بهره‌برداری می‌رسد و ۲۶ نفر مشغول به کار می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.