همدان- جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور در جلسه ستاد انتخابات استان همدان اظهار داشت: فردای انتخابات باید فضای همگرایی و انسجام بر کشور حاکم باشد. باید مسیری که طراحی شده تا انتخاباتی سالم و امن برگزار کنیم مسیری بدون شائبه و بی طرفانه باشد تا به انسجام برسیم و مجلسی در تراز جمهوری اسلامی شکل بگیرد.

انتخابات نیازمند فضای همگرایی و انسجام است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان ،دکتر جمال عرف معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور در جریان بیستمین سفر استانی در جمع اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران و بخشداران استان همدان گفت: مشارکت انتخاباتی در این دوره که دشمنان در بالاترین میزان علیه نظام و مردم توطئه و برنامه ریزی می کنند معنی متفاوتی خواهد داشت.

وی با اشاره به این که در استان همدان مسیر رو به جلو طی می شود و مشکل لاینحلی وجود ندارد، اظهار داشت: بنابراین شرایط را باید به سمتی پیش برد که در شاخص های مشارکت و سلامت انتخابات مجلس شورای اسلامی، استان همدان رده اول باشد.

وی اظهار داشت: طبق این سیاست ها و قانون انتخابات، مکلف به برگزاری انتخابات الکترونیک هستیم. بنابراین به صورت مستمر در حال تعامل و بررسی با شورای نگهبان هستیم تا از ۲۰۸حوزه انتخابیه در سراسر کشور، تعدادی از حوزه ها را آماده برگزاری انتخابات الکترونیک نماییم. ضمن این که با شورای نگهبان درباره روند احراز هویت الکترونیکی در انتخابات به جمع بندی رسیدیم و کل روند احراز هویت به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد..

سید سعید شاهرخی استاندار همدان نیز دراین جلسه که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: تحقق منشور گفت‌وگوی سیاسی که زیر شاخه سرمایه سیاسی است تلاش شده ارتباط گسترده ای را با همه اقشار داشته باشیم.

شاهرخی ادامه داد: تقویت احزاب، تشکیل هیات های اندیشه ورز به عنوان یک اتکا که مورد تاکید وزارت کشور است نیز انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال فضای باز سیاسی بودیم که توفیقاتی حاصل شده و اینها دست مایه آن است که مقدمات انتخاباتی پرشور را در استان فراهم کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.