البرز- سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج گفت:با ترکیبی از بازیکنان بومی ومطرح در فصل جدید لیگ برتر حضور خواهیم یافت وتلاش می کنیم جایگاه خوبی را در حضور نخست مان رقم بزنیم.

بهترین نتیجه را در لیگ برتر  رقم می‌زنیم

امیر بخشی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: تیم تنیس روی میز شهرداری کرج برای نخستین بار در لیگ برتر کشور حاضر شده وتمرینات مستمر و منظمی را در هفته های اخیر پشت سر گذاشته است.

وی با بیان اینکه برای حضور موفق در لیگ برتر بازیکنان خوب ومطرحی جذب شده اند گفت:در ترکیب تیم ۴ بازیکن بومی و ۳ بازیکن از دیگر نقاط کشور جذب شده اند.

بخشی با بیان اینکه سطح رقابت های لیگ برتر در سال جاری بالاتر از فصول گذشته خواهد بود گفت: ۸ تیم حاضر در این مسابقات بازیکنان خوبی را جذب کرده اند و قطعا شاهد لیگی جذاب خواهیم بود.

وی ظرفیت تنیس روی میز البرز را بسیار بالا دانست و گفت: با توجه به جایگاه البرز در این رشته حضور در لیگ برتر همواره به عنوان یک مطالبه مطرح بود وخوشبختانه با حمایت مدیریت شهری کرج این موضوع رنگ واقعیت به خود گرفت.

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج در پایان گفت: این مسابقات ۱۶ آبان ماه آغاز می شود وتلاش می کنیم بهترین نتیجه ممکن را در اولین تجربه حضورمان رقم بزنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.