دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: امریکایی ها می خواهند برای دیگران هم نسخه بپیچند برای همه می خواهند تعیین تکلیف کنند اما غافل از این هستند که در ۱۳ آبان ۵۸ که امریکا قوی تر بود امام فرمود این انقلاب دوم بود و امریکایی ها تحقیر شدند.

رحیم صفوی:آمریکایی ها می خواهند برای دیگران هم نسخه بپیچند

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی صبح امروز در سخنرانی مراسم ۱۳ آبان مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: سوال این است چرا دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی را تسخیر کردند و پس از ۴۰ سال آیا جمهوری اسلامی قدرت مند تر شده یا آمریکا؟

دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا اظهار کرد: آمریکایی ها می خواهند برای دیگران هم نسخه بپیچند برای همه می خواهند تعیین تکلیف کنند اما غافل از این هستند که در ۱۳ آبان ۵۸ که امریکا قوی تر بود امام فرمود این انقلاب دوم بود و امریکایی ها تحقیر شدند.

وی افزود: تا سقوط رژیم شاهنشاهی آمریکایی ها هیچ گاه چشم طمعشان را از ایران برنداشتند، همیشه به دنبال تسلط مجدد بر ایران بودند و در ذهن آن ها همیشه این است که به ایران برگردند و همه دولت های آمریکا برای بازگشت به ایران با ابزارهای غیرقانونی مانند نفوذ و تحریم سعی بر بازگشت داشتند.

سرلشکر رحیم صفوی با اشاره به رفتارهای ضد انسانی آمریکایی ها به منظور از پا در آوردن ایران، اذعان کرد: رژیم قانون شکن آمریکا فقط با ایران مشکل ندارد، ماهیت استکباری آمریکا با حضور قوی تر به دنبال سلطه کامل بر منطقه است، تا دیروز آمریکا با نقاب رنگارنگ این هدف را انجام می داد اما اکنون با قدرتمند شدن جبهه مقاومت نقاب برداشته و رییس جمهورشان که فردی بی اخلاق، بی ادب و شارلاتان است می گوید من نفت سوریه را دوست دارم و امنیت را اقتصادی کرده است.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری یادآورشد: آمریکایی ها می خواهند برای دیگران هم نسخه بپیچند، برای همه می خواهند تعیین تکلیف کنند اما غافل از این هستند که در ۱۳ آبان ۵۸ که قوی تر بودند امام فرمود تسخیر لانه جاسوسی  انقلاب دوم بود و آمریکایی ها تحقیر شدند.

وی با بیان اینکه نگاه واقع بینانه نشان دهنده آن است، قدرت آمریکا روبه زوال است، تصریح کرد: آمریکای کنونی بی آبروتر از چهار دهه قبل شده و به برکت اسلام ناب محمدی و با حضور ملت بزرگ ایران، آمریکا شکست خورده است.

سرلشکر رحیم صفوی با اشاره به تحلیل قدرت مندتر شدن ایران، عنوان کرد: آمریکایی ها ضعیف تر شده اند، اگر ملت هوشمند، دانشجویان و دانش آموزان بتوانند روندها، رویدادها و راهبردها را درست تشخیص دهند می توانیم به خوبی تشخیص دهیم کدام قدرت رو به پیروزی است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا روندهای جهانی را نشان دهنده نهضت بیداری ملت ها و ایستادگی در مقابل ظلم آمریکایی ها از آمریکای لاتین تا غرب و شرق آسیا، دانست و بیان کرد: بدانید رویدادها و رخدادها وقایعی هستند که منجر به تغییر و تحولات جزیی و کلی می شوند، رویداد اشغال افغانستان، اشغال نظامی عراق از جمله فعالیت های آمریکا بود، همین دو حمله نظامی باعث شد تا آمریکایی ها ۷ تریلیون دلار هزینه کنند اما نتوانند به اهداف خود برسند.

وی ادامه داد: رویداد راه اندازی گروهک های تروریستی که چند هزار تروریست را ۷ سال به سوریه و عراق ریختند ده ها هزار نفر را کشتند، خسارتی که این گروه ها به عراق و سوریه زدند نزدیک به ۵۰۰میلیارد دلار است اما نتوانستند بشار اسد و دولت عراق را نابود کنند.

مرگ البغدادی دروغ بزرگ ترامپ است

سرلشکر رحیم صفوی مرگ البغدادی را دروغ بزرگ این دولت خواند و ابراز کرد: نه سازمان ملل، نه موساد و هیچ کس باور نکرده، این دروغ بزرگ ترامپ است، هیچ آثار و شواهدی وجود ندارد که این کار صورت گرفته، هدف از ایجاد همه گروهک های تروریستی این است تا امنیت رژیم صهیونستی را تامین کنند و این فتنه های اخیر کشورهای منطقه نیز نشات گرفته از همین فعالیت ها است.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری اظهار کرد: آمریکایی ها بعد از فروپاشی شوری تعریفی از قدرت هژمون کردند تا برتر از همه باشند آیا جهان تک قطبی و خاورمیانه جدید را شکل دادند؟

وی با اشاره به وجود دو جریان مهم و تاثیر گذار در ایران و غرب آسیا، عنوان کرد: یک جریان استکباری، ظالمانه، قانون شکن و ضدبشری به رهبری آمریکا و همکاری برخی از کشورهای عربی منطقه است که برای چپاول منطقه و سرکوب حرکت های آزادی خواهانه فعالیت می کنند و جریان دوم حق طلب، استقلال طلب و الهی است که با پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی شکل گرفت.

سرلشکر رحیم صفوی افزود: ایالات متحده آمریکا در تحمیل اراده سیاسی خود برای به زانو در آوردن ایران شکست خورده، ایران قدرت برتر است و انقلاب اسلامی تبدیل به یک قدرت شکست ناپذیر شده و آمریکایی ها در منطقه ما شکست خورده اند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به عجز آمریکایی ها برای تغییر چهره راهبردی منطقه، خاطرنشان کرد: اقتصاد چین و قدرت روسیه به ضرر آمریکا است، نظام سرمایه داری آمریکا از درون عامل شکست و افول خود آمریکا است اما اعتقاد ما این است بر اساس سنت الهی امپراطوری ظالم آمریکا محکوم به زوال و شکست است.

وی با اشاره به دیگر عوامل شکست آمریکا، اذعان کرد: وجود رئیس جمهوری دروغگو، کم خرد، نامتعادل که در خروج از پیمان های بین المللی و تحقیر کشورهای دوست آمریکا فعال است از دیگر دلیل ها است چرا که رهبران بی خرد ملت ها را به زمین و شکست می رسانند، آمریکایی ها نه تنها رقبای سنتی خود را به چالش کشیده اند بلکه در حال از دست دادن متحدان خود نیز هستند.

سرلشکر رحیم صفوی گفت: موتور محرک جهاد و مقاومت اگر با تمام ظرفیت خود فعال شود آمریکا و بقای رژیم صهیونیستی برچیده می شود، قدرت در قرن حاضر از غرب عالم به شرق عالم در حال حرکت است با همین منابع قدرت جهان اسلام و فرهنگ جهان اسلام باعث از بین بردن حکومت ظالم خواهیم شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.