یزد - نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت : ۱۳آبان نمادد استکبار ستیزی و به نوعی ایستادگی در برابر آمریکا است و امروزهم همه باید با قدرت در برابر آمریکا و دیگر مستکبران جهان مقاومت داشته با شیم و نگذاریم یک عده خود فروخته و غرب زده منافع کشور را به واسطه عشق به غرب به خطر بیندازند .

۱۳آبان  نماد استکبار ستیزی وایستادگی در برابر آمریکا است

  به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، آیت الله محمد رضا ناصری صبح دوشنبه درحاشیه راهپیمایی  یوم الله ۱۳آبان در جمع خبر نگاران اظهارداشت: ۱۳ابان ماه نماد استکبار ستیزی  در انقلاب  اسلامی ایران است و این روز  نباید به فراموشی سپرده شود

و حوادثی که در این روز رخ داد با حرکت هایی ظالمانه استکبار روبرو بود و حرکت های استکبار ستیزی و ضد استکباری درآن رخ داده است .

وی افزود : ۱۳آبان ماه سالروز خاطرات و حوادث تاریخی بسیارعجیبی است و دانش آموزان  در این روز درحمایت از انقلاب و آرمانهای امام قیام کردند و این یک حرکت بسیار مهمی بود اگر چه در این راه دانش آموزان بسیاری به شهادت رسیدند ،و این حرکت خود جوش ، یک جوشش بزرگ و روح بزرگی درجوانان و نوجوانا ن دمید و باعث شد انقلاب به کمک این دانش آموزان یاری شود .

 ناصری تصریح کرد : این اقدام مردم را از خیانت های  استکبار به خصوص آمریکایی ها آگاه ساخت  و دیگر مناسبت این  روز  مربوط به تبعید  امام خمینی (ره )  پس از برخورد و مقابله با مسئله کاپیتولاسیون بود. 

نماینده ولی فقیه در استان گفت: با وجودی که این اقدام  علیه روند انقلاب وفعالیت ها ی امام خمینی (ره ) انجام شد اما سبب رشد و اعتلای  انقلاب در نجف اشرف و پس از آن طنین اندز شدن فریاد انقلاب در سراسر جهان بود .

وی تسخیر لانه جاسوسی را از دیگر مناسبت این روز اعلام کرد و افزود: تسخیرلانه جاسوسی  باعث شد بسیاری از توطئه ها ی امریکا در ایران خنثی شود  وآمریکا نتواند به اهداف شوم خود برسد.

ناصری خاطر نشان ساخت: این سه حادثه بزرگ و تاثیر گذاردر تاریخ انقلاب اسلامی هیچگاه نباید به فراموشی سپرده شود و همه مردم ما باید همیشه این موضوع را در نظر بگیرند که هم استکبارستیزی آنها و هم عمل به منویات امام و مقام معظم رهبری  از ضرروریات روز است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.