سامسونگ نخستین لپ تاپ‌های دنیا را با نمایشگرهای QLED در کنفرانس برنامه نویسی سامسونگ (SDC 2019) راه اندازی خواهد کرد.

سامسونگ اولین لپ تاپ با نمایشگر QLED  را عرضه می‌کند +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سامسونگ نخستین لپ تاپ‌های دنیا را با نمایشگرهای QLED در کنفرانس برنامه نویسی سامسونگ (SDC 2019) راه اندازی خواهد کرد.

این دو لپ تاپ که Galaxy Book Flex و Galaxy Book Ion نام دارند، قابلیت حمل و نقل بیشتر و قابلیت محاسبات پیشرفته را ارائه می‌دهند، سامسونگ پیشتر پنل صفحه نمایش QLED  را در تلویزیون‌های سطح بالا استفاده کرده بود و هر دو لپ تاپ از وضوح کامل HD با حالت فضای باز برخوردارند که حداکثر میزان روشنایی 600 نیت را نمایش می‌دهند.

سامسونگ برای مصرف برق بیشتر در پنل های QLED ، باتری را در هر دو لپ تاپ به روزرسانی کرده است. علاوه بر این ، هر دو لپ تاپ به نحوی تنظیم شده‌اند که از کارایی بیشتری برخوردار باشند.

سامسونگ Wireless PowerShare را در Galaxy Book Flex و Ion ارائه می‌دهد که می‌توان با قرار دادن آنها در صفحه لمسی دستگاه‌های دارای قابلیت Qi مانند Galaxy Buds و Galaxy S11 این دستگاه ها را شارژ کرد.

مشخصات و ویژگی های Samsung Galaxy Flex  و Ion

Galaxy Flex و Ion flaunt هر دو در اندازه صفحه نمایش 13 اینچی و 15 اینچی عرضه می‌شوند، در حالی که Flex دارای یک پردازنده 10th Intel Core Ice Lake است ، Galaxy Book Ion از یک پردازنده 10 نسل Intel Core Comet Lake بهره می برد. هر دو لپ تاپ دارای حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی هستند و از ویژگی‌های اضافی دیگر می‌توان به بلندگوهای استریو توسط AKG ، درگاه USB Type-C و Thunderbolt 3 اشاره کرد.

Galaxy Book Ion دارای ساختاری منیزیمی سبک و دارای طراحی باریک برای قابلیت حمل بهتر است، وزن این لپ تاپ کمتر از 1 کیلوگرم بوده و در رنگ Aura Silver در دسترس است.

Galaxy Book Flex بیشتر یک تبلت است که دارای لولای 360 درجه و سازگاری با S Pen است، Flex دارای امنیت بیومتریک داخلی است که توسط Windows Hello ساخته شده است که از کنترل حرکتی پشتیبانی می‌کند و Flex در یک رنگ رویال آبی موجود است.

به گفته یانگسو چوی ، معاون ارشد تجارت در زمینه ارتباطات موبایل در سامسونگ؛ مصرف کنندگان معمولاً هنگام خرید لپ تاپ انتخاب سختی بین ظاهر و عملکرد آنان دارند، Galaxy Book Ion و Flex با ترکیب توانایی محاسبات پیشرفته و قابلیت حمل آسان، این مشکل را از بین می برند.

قیمت و در دسترس بودن Samsung Galaxy Flex  و Ion

سامسونگ هنوز قیمت هر دو تبلت و لپ تاپ را اعلام نکرده ، اما عرضه جهانی در ماه دسامبر را تأیید کرده است. هنگامی که جزئیات بیشتری را از این محصولات دریافت کردیم در اختیار شما می‌گذاریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.