محسن تنابنده در سومین نمایش فیلمش در جشنواره فیلم توکیو گفت: هنوز برایم ارجحیت با بازیگری است، اما اگر احساس کنم بعضی قصه‌ها را می‌توانم خوب تعریف کنم، کارگردانی می‌کنم.

محسن تنابنده: ترجیحم همچنان بازیگری است

به گزارش قدس آنلاین، در واپسین روزهای جشنواره فیلم توکیو در ۱۳ آبان‌ماه، فیلم «قسم» به نمایش درآمد و پس از نمایش، جلسه کوتاه پرسش و پاسخ با حضور محسن تنابنده، کارگردان فیلم برگزار شد.

در ابتدای نشست رییس بخش فیلم‌های آسیایی جشنواره فیلم توکیو با بیان این‌که محسن تنابنده در ایران به عنوان بازیگر چهره محبوبی است، از او پرسید کارگردانی برایش اولویت دارد یا بازیگری، که این هنرمند گفت ترجیحش بازیگری است.

او که همچنان در فستیوال فیلم توکیو درباره موضوع فیلمش «قسامه» مورد پرسش قرار می‌گیرد در بخشی از نشست با اشاره به این‌که تنها دو بازیگر فیلم، حسن پورشیرازی و مهناز افشار بازیگر حرفه‌ای هستند، ادامه داد: سختی کار در این است که بازیگران حرفه‌ای در کنار نابازیگرها، بازی‌شان به چشم نیاید و همه بازیگران بازی‌های‌شان با هم هماهنگ باشد.

محسن تنابنده با اشاره به موضوع فیلم اظهار کرد: قسم در اسلام مهم است و قسم الکی نخوردن هم خیلی مهم‌تر است، اما در این فیلم قسم‌خورهای ما به دلایل خیلی جزیی هم قسم‌های دروغ خوردند.

در بخش دیگری از نشست پرسش و پاسخ فیلم «قسم»، این هنرمند درباره این‌که چرا فیلم‌های ایرانی اخیرا در لوکیشن‌های محدود ساخته می‌شوند، مورد پرسش قرار گرفت که پاسخ داد: در جشنواره گذشته فیلم کن ما شاهد نمایش فیلم «دزد فروشگاه» از کشور ژاپن بودیم که در فضای محدودی فیلمبرداری می‌شد، بنابراین ذات قصه است که مشخص می‌کند فرم قصه چگونه باید باشد.

در پایان نمایش فیلم «قسم» علاقه‌مندان از محسن تنابنده عکس و فیلم و امضا گرفتند.

جشنواره فیلم توکیو فردا شب (۱۴ آبان‌ماه) به پایان می‌رسد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.