استان ها: مردم استان‌های مختلف کشور با حضور حماسی گسترده و پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» انزجار خود از استکبار را اعلام کردند.

لبیک مردم ایران به ندای رهبر انقلاب/دانش آموزان استکبار ستیزی را به نمایش گذاشتند

به گزارش قدس آنلاین؛ امروز خیابان های کشور میزبان انبوهی از راهپیمایی کنندگان اعم از شیعه و سنی و اقوام و نژاد های مختلف از جمله کرد ولر؛ فارس و ترک، بلوچ و ترک بود که با مشت هایی گره کرده  با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و با حمل پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی با موضوع استکبارستیزی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

سیزده آبان نمادی از شور و عشق و ایمان دانش آموزان ایران و گل‌بوته‌های تشنه در کنار جویبار انقلاب اسلامی است که امروز بار دیگر با فریادهای مرگ بر آمریکا روحیه ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی خود را نشان دادند تا جهانیان بدانند آینده‌سازان کشور نیز هرگز ارزش‌های دینی و انقلابی خود را با دشمن معامله نخواهند کرد و تحریم‌ها و تهدیدها آن‌ها را از مسیر حق‌طلبی بازنخواهد داشت.

۱۳ آبان هرسال یادآور ۳ جوشش برخاسته از دانش و بینش در جریان نهضت بزرگ اسلامی مردم ایران در مقابل ظلم، استبداد و استکبار است.

دانش آموزان ایران اسلامی امروز یک بار دیگر در یوم الله ۱۳ آبان شکوه همدلی، انسجام، ولایتمداری و استکبارستیزی را به نمایش گذاشتند و با حضور از ساعات اولیه صبح در ابتدای مسیرهای راهپیمایی جلوه ای دیگر از حضور همیشگی خود در صحنه رقم زدند.

راهپیمایان سراسر کشور با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» یک بار دیگر اعلام کردند که ملت قهرمان ایران خیال سازش با ستمگران و مستکبران را ندارند.

دانش آموزان امروز یک بار دیگر با در دست داشتن پرچم ایران و سر دادن شعارهای آماده ایم، آماده ای رهبر آزاده، عشق و ارادت خود را به میهن اسلامی و رهبر خود به نمایش گذاشتند.

در طول این مسیر پرچم آمریکا نیز توسط دانش آموزان به آتش کشیده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.