رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: دومین دوره مسابقات هم‌خوانی قرآن کریم دانش‌آموزان کشور در مشهد برگزار می‌شود.

مشهد؛ میزبان دومین دوره مسابقات هم‌خوانی قرآن دانش‌آموزان کشور

به گزارش قدس آنلاین، علی مهدوی‌خواه، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان‌رضوی اظهار کرد: سومین دوره مسابقات هم‌خوانی قرآن کریم و مدیحه‎سرایی دانش‌آموزان مراکز دارالقرآن سراسر کشور در مشهد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری سومین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی دانش‌آموزان مراکز دارالقرآن سراسر کشور در مشهد مقدس، عنوان کرد: حدود ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان، مربیان، سرپرستان و داوران در قالب دو بخش شامل مسابقات دختران و پسران در این دوره از مسابقات کشوری در مشهد مقدس حاضر خواهند شد.

مهدوی‌خواه افزود: قرآن‌آموزان شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات، در زمره دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم هستند که از خدمات مراکز دارالقرآن بهره‌مند شدند و از طرف دارالقرآن مربوطه در طی چندین مرحله داوری منطقه‌ای و استانی موفق شدند به‌عنوان نماینده استان خودشان در مرحله کشوری این دوره ازمسابقات حاضر شوند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان‌رضوی بیان کرد: مسابقات در دو بخش آقایان ۲۶ تا ۲۸ آبان و بانوان از ۳۰ آبان تا یک آذر در بارگاه نورانی حضرت رضا(ع) برگزار می‌شود.

وی گفت: این دوره از رقابت‌ها در قالب ۴۰ گروه ۵ تا ۷ نفره از ۲۱ استان کشور برگزار خواهد شد.

منبع: ایکنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.