مدیر منطقه چهارم عملیات آتش نشانی مشهد از اقدام به موقع پرسنل سه ایستگاه آتش نشانی در مهار حریق یک باب مغازه در بازار امام رضا(ع) مشهد خبر داد.

مهار آتش سوزی یک مغازه در بازار امام رضا(ع) مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد، علیرضا معلم گفت: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از یک مغازه در انتهای بازار امام رضا(ع) ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۳۲، ۲۴، ۲ را به محل حادثه در هشتی دوم این بازار از سمت میدان ۱۷ شهریور اعزام کرد.

مدیر منطقه چهارم عملیات آتش نشانی مشهد افزود: با حضور به موقع آتش‌نشانان حریق که در یک باب مغازه سوپر مارکت به وسعت تقریبی ۶ متر مربع و در ضلع جنوبی بازار امام رضا(ع) به وقوع پیوسته بود به سرعت مهار و از سرایت آتش به دیگر مغازه‌های این بازار تاریخی جلوگیری به عمل آمد.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای آتش نشانی پس از انجام عملیات لکه گیری، کاوش و تهویه محیط با دمنده های قوی هوا به مأموریت خود پایان داده و به ایستگاه های خویش مراجعت کردند.

گفتنی است؛ در این آتش‌سوزی به کسی آسیب نرسیده و میزان و علت دقیق این حریق توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.