یکی از نماینده های مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در راستای اجرای سامانه ثبت اموال نمایندگان، لیست اموال خودرا اعلام کرد.

اعلام اموال یکی از نماینده های مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی

به گزارش قدس آنلاین، رضا شیران خراسانی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان وقتی اموال خود را خریداری می‌کنند در سامانه اسناد کشور ثبت شده است و این شفاف سازی قبل از ایجاد سامانه ثبت اموال نمایندگان نیز وجود داشته است، اما ایجاد این سامانه به دسترسی راحت‌تر به لیست اموال نمایندگان و در نتیجه نظارت بیشتر کمک می‌کند.
او اتصریح کرد: افکار عمومی نیز از اقدام قانونگذار در راه اندازی این سامانه استقبال خواهد کرد و این قبیل اقدامات به شفاف سازی بیشتر در جامعه کمک خواهد کرد.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: شخصا حاضر به رسانه‌ای کردن اموال خود هستم و هر کدام از مسئولان نیز می‌توانند در صورت تمایل با رسانه‌ای کردن اموال خود به فرآیند شفاف سازی بیشتر کمک کنند.
شیران خراسانی ادامه داد: منزل مسکونی در خیابان راه آهن مشهد، زمینی با مساحت ۵۰۰ متر مربع در حصار سرخ منطقه طرقبه مشهد و یک دستگاه خودروی شخصی ال نود از اموال شخصی بنده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امراله مهماندوست ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    0 0
    استاني شدن انتخابات براي نمايندگي مردم در مجلس شوراي اسلامي ايران اشتباه محض است چون با اين طرح فقط مردم مراكز استانها درمجلس شوراي اسلامي ايران نماينده خواهند داشت و مردم بقيه شهرستان های غير از مردم ساكن در مراكز استان ها در كشور نماينده درمجلس شوراي اسلامي ایران نخواهند داشت البته تاكنون نيز فقط مردم شهرستان لار در مجلس شورای اسلامی ایران نماينده داشته اند و مردم شهرستان هاي خنج و اوز و گراش فاقد نماينده ای در مجلس شوراي اسلامي بوده اند كار صحيح اين است كه بدون توجه به جمعيت و مذهب و دین اكثريت مردم ساكن در هر شهرستان به مردم هر شهرستان يك نماينده در مجلس شوراي اسلامي ایران اختصاص دهند تا مردم هر شهرستانی در کشور نماینده ای واقعی در مجلس شورای اسلامی ایران داشته باشند.