زنجان-وزیر اطلاعات با بیان اینکه تحریم های آمریکا تاثیر ی در سرنوشت ملت ایران نداشت اظهار کرد: امروز اگر هشیار و بیدار باشیم و پشت سر رهبر آگاه و شجاع حرکت کنیم، بر اساس وعده قرآن، پیروزی از آن ما خواهدبود.

تحریم های آمریکا تاثیر ی در سرنوشت ملت ایران نداشت

 وزیر اطلاعات گفت: امروز اگر هشیار و بیدار باشیم و پشت سر رهبر آگاه و شجاع حرکت کنیم، بر اساس وعده قرآن، پیروزی از آن ما خواهدبود.

حجت الاسلام سیدمحمود علوی روز دوشنبه در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان در زنجان افزود: دشمن فکر می‌کرد تورم در ایران سه رقمی می‌شود، امروز برعکس، تورم در مسیر کاهش قرار گرفته است و قیمت یک سری از اقلام که به سرعت بالا می رفت مهار و رشد قیمت ها متوقف شده و قیمت برخی از اقلام مانند مسکن، خودرو و مصالح ساختمانی در حال کاهش است.

وی ادامه داد: دشمن فکر می‌کرد قیمت ارز در نتیجه تحریم به ۴۰ هزار، ۵۰ هزار و ۱۰۰ هزار تومان می رسد، اما روز به روز با تدابیر دولت نرخ ارز کاهش می یابد.

حجت الاسلام علوی گفت: در شرایطی که آمریکا فکر می کرد در ایران وضعیتی می شود که دولت نتواند حقوق کارکنانش را هم بدهد، امروز نه تنها دولت حقوق کارکنان را می دهد، بلکه در این شرایط ۵۲ هزار میلیارد تومان یارانه را هم پرداخت می کند و این یعنی تحریم های آمریکا تاثیر تعیین کننده ای در سرنوشت ملت ایران نگذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: این وعده الهی در قرآن است که اگر مقاومت کنیم و صبور باشیم، نقشه دشمنان به ما ضرری نمی رساند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه اسلام عزیز، دین عزت و سربلندی است و به ما راه عزتمندی و زنده بودن را نشان می دهد، اظهار داشت: اسلام شرط زنده بودن و عزت یک ملت را استقامت در مسیر الهی می داند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.