خوزستان_ قطعنامه راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور جمعی از دانش آموزان، دانشجویان و مردم غیور و ولایتمدار اهواز در ۵ بند قرائت شد.

قطعنامه راهپیمایی ۱۳ آبان در اهواز قرائت شد

به گزارش قدس آنلاین، امروز دوشنبه ۱۳ آبان ماه، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در اهواز و جای جای استان خوزستان همزمان با سراسر کشور با حضور دانش آموزان، دانشجویان و مردم شهیدپرور و انقلابی برگزار شد.

این راهپیمایی که از میدان شهدا آغاز شد و تا حسینیه اعظم ادامه داشت، با قرائت قطعنامه در ۵ بند پایان یافت.

متن قطعنامه به شرح زیر است:

*مخالفت با طاغوت زمان و هم پیمانش را یک تکلیف دینی و آرمان تغییرناپذیر انقلاب اسلامی و رسالت انسانی خویش دانسته و هر نوع گفتمان تفرقه افکنانه و تحرکات کوته فکرانه دو قطبی سازی مذاکره در جامعه را شدیدا محکوم می‌نماییم.

* با ارج نهادن به اقدام هوشمندانه و انقلابی تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ در سال ۱۳۵۸,استفاده از حداکثری از اسناد فساد و جاسوسی طاغوت اعظم در کتب درسی مدارس، دانشگاه‌ها برای روشنگری و اشنایی جوانان عزیز با عمق دشمنی کینه توزانه و توطئه‌های ضد بشری امریکای جنایتکار را با جبران قصور صورت گرفته سنوات قبل و اقدام فوری دستگاه‌های اجرایی و زیرربط خواهانیم.

* کماکان امریکای درحال افول و فروپاشی را دشمن شماره یک بشریت و سردمداران جنایت پیشه نظام فرعونی حاکم بر ان و کشورهای اروپایی را غیرقابل اعتماد، دانسته و پرهیز مطلق از دل بستن به دشمن، اعتماد عملی به جوانان مومن انقلابی و رونق داخلی تولید را کلید حل معضل بیکاری و از مشکلات اقتصادی کشور و وظیفه ذاتی مسئولان اعلام می‌داریم.

*با تقدیر و سپاس از مهمان نوازی ستودنی ملت متدین عراق در حماسه عظیم پیاده روی اربعین توطئه رذیلانه امریکا، رژیم کودک ک صهیونیسم و ال سعود خبیث از مطالبات مردمی و ایجاد، اشوب و ناامنی در لبنان، عراق و تلاش مزروحانه ان‌ها برای تفرقه افکنی بین کشورهای مسلمان و محور مقاومت را شدید محکوم می‌نماییم

*حمایت همه جانبه خود از مبارزات مجاهدان فلسطینی بر قلب سرزمین‌های اشغالی، رسالت‌های انصارالله و یمن سرافراز در مقابل رژیم فاسد و فاسق ال سعود، مردم ستم دیده بحرین و نیجریه و دفاع از پرچم برافراشته حزب الله و مقاومت در سراسر منطقه وگفتمان سازی و اقدام عملی دولت و ملت برای تحقق بیانیه گران سنگ گام دوم انقلاب متضمن تشکیل امت واحده، ایجاد تمدن اسلامی و امادگی برای طلوع خورشید ولایت عظما ارواحنا فداه را وظیفه دینی، انقلابی و انسانی می‌دانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.