رئیس پلیس راه خراسان رضوی از وقوع ۱۳ فقره حادثه رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: طی این مدت، ۳ فقره تصادف فوتی و ۱۰ جرحی به ترتیب ۳ نفر کشته و ۱۳ نفر مجروح در محورهای خراسان رضوی برجا گذاشته است.

۱۳ حادثه رانندگی با ۳ کشته و ۱۳ مجروح طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش قدس آنلاین ؛ سرهنگ هادی امیدوار ، از وزش باد شدید، کولاک و محدودیت دید بر اثر مه‌گرفتگی در محور مشهد به کلات در محدوده گوجگی خبر داد.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی با بیان اینکه در حال حاضر مه‌گرفتگی در محور فریمان از شهرک صنعتی به‌سمت فراگرد وجود دارد، اظهار کرد: بخشی از کلات و محور درگز به قوچان در محدوده گردنه تیوان، آزادراه مشهد ـ باغچه از ملک‌آباد به سمت نیشابور به‌ویژه در گردنه شریف‌آباد، گردنه اسلام قلعه در تربت حیدریه، محور تربت جام ـ صالح‌آباد گردنه کله مل، سنگ بست در محور مشهد به فریمان و گردنه مزداوند در محور سرخس هم مه‌گرفتگی و محدودیت دید دارد.

وی ادامه داد: به علت بارندگی، لغزندگی در محورهای کلات و قوچان وجود دارد سایر محورها نیز ترافیک نسبتا سنگین است.

امیدوار از وقوع ۱۳ فقره حادثه رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: طی این مدت، ۳ فقره تصادف فوتی و ۱۰ جرحی به ترتیب ۳ نفر کشته و ۱۳ نفر مجروح در محورهای خراسان رضوی برجا گذاشته که علت عمده این حوادث نیز خستگی و خواب‌آلودگی راننده و عدم توجه به‌جلو بوده است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی با تاکید بر اینکه شرایط محورهای خراسان رضوی در حال حاضر شرایط مطلوبی برای رانندگی و سفر نیست، متذکر شد: مردم حتی الامکان از سفرهای غیرضروری صرف‌نظر کنند و اگر قرار شد سفر کنند حتما از طریق تلفن ۱۴۱ وضعیت راه‌ها را استعلام کنند.

وی از رانندگان خواست با رعایت کلیه نکات ایمنی و توجه کافی به قوانین راهنمایی و رانندگی حرکت کنند، از سوخت کافی خودرو مطمئن باشند، لباس گرم آب موادغذایی به‌همراه داشته باشند و از توقف در مسیرها خودداری کنند.

فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.