خراسان شمالی-مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی گفت: مدارس سنگی استان با توجه به تامین اعتبار انجام شده، به زودی برچیده می شود.

مدارس سنگی خراسان شمالی به زودی برچیده می‌شود
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل نوسازی مدارس خراسان شمالی، امین فلاح بیان کرد: بر اساس اطلاعات شناسنامه فنی فضا در خراسان شمالی ۱۷ مدرسه سنگی با ۶۷ کلاس درس وجود داشت که پس از بررسی و پایش بازدیدهای میدانی، ۱۷ مدرسه با ۴۰ کلاس درس جهت جایگزینی مدارس سنگی خراسان شمالی نیازسنجی شد.
وی با بیان اینکه برچیدن مدارس سنگی در خراسان شمالی در سفر دکتر رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور مصوب شده است، افزود: ساخت مدارس سنگی با سرعت و جدیت تمام در دو شیفت کاری انجام می‌گیرد که اکنون  ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و تا پایان آبان ماه سال جاری به اتمام می‌رسد.
خراسان شمالی دارای یک هزار و ۵۴۶ فضای آموزشی شامل هفت هزار و ۴۰۰ کلاس درس است که از این تعداد ۱۶۰ مدرسه با ۸۰۱ کلاس فضاهای تخریبی، ۶۸۶ مدرسه با سه هزار و ۶۸۴ کلاس درس نیازمند مقاوم‌سازی و حدود ۷۰۰ فضای آموزشی با ۲ هزار و ۹۲۳ کلاس درس مستحکم است؛ ۱۶۵ هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه تحصیل می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.