خراسان شمالی- سرپرست پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری ۳ نفر قاتل پیرمرد خوش پوش در یکی از روستاهای بجنورد خبر داد.

پلیس خراسان شمالی پرده از راز یک جنایت خانوادگی برداشت
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود رستگار با اعلام جزئیات این خبر گفت: سال گذشته در یکی از روستا های حوالی شهرستان بجنورد پیرمرد خوش پوشی به صورت مشکوک فوت می کند که بلافاصله توسط فرزندانش تشییع و به خاک سپرده می شود.
وی با اشاره به اینکه فرزندان این فرد علت مرگش را گازگرفتگی اعلام کردند، افزود: این پرونده در همان زمان بسته شد و به بایگانی رفت.
این مقام انتظامی با بیان اینکه چندی پیش در پی اعلام گزارشی مبنی بر اینکه آن پیرمرد در همان زمان توسط افرادی به قتل رسیده، تصریح کرد: پرونده بایگانی شده مجددا مفتوح و با جدیت بیشتری دنبال شد.
وی با اشاره به اینکه کارآگاهان ابتدا با هماهنگی مقام قضائی به محل وقوع جنایت اعزام شدند و تحقیقات خود را شروع کردند، ادامه داد: کارآکاهان زبده پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی دریافتند که قاتلان این پیرمرد همسر و پسر و عروسش  بودند که مقتول را به علت مشکلات خانوادگی به قتل رسانده و طوری وانمود کرده بودند که مقتول به علت گازگرفتگی فوت شده است.
سرهنگ رستگار با اشاره به اینکه در همین رابطه ۳ نفر از اعضا خانواده این پیرمرد که در این جنایت نقش داشتند توسط پلیس دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شدند، یاد آور شد: متهمان در نهایت توسط پلیس و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.