یزد - مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد شرکت آبفای یزد از اصلاح ، بازسازی واستاندارد نمودن تاسیسات نصب شده در محل چاه آب شرب در ۴شهر استان خبر داد .

 بازسازی تاسیسات آبرسانی چاه های ۴ شهر استان یزد

به گزارش قدس آنلاین  به  نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد ، سیاوش پاکدل با بیان این خبر اظهار داشت : این عملیات باهدف جلوگیری ازهدررفت بخش قابل توجهی از آب شرب در چهار شهر ابرکوه ،اردکان ،بافق و تفت انجام شده است .

وی افزود : باتوجه به محدویت منابع آب دراین چهارشهراستان ، با اصلاح و بازسازی تاسیسات چاه های مذکور قطعا به میزان قابل توجهی ازهدررف آب جلوگیری وهمچنین آماردقیق تولید ودبی چاه ها مشخص می گردد.

پاکدل تصریح کرد: انجام استاندارد سازی تاسیسات نصب شده در محل چاه ها باعث افزایش طول  عمر مفید این تاسیسات خواهد شد و این عملیات با اعتبار ی بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی صورت گرفته است .

مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش  آب بدون درآمد شرکت آبفای یزد گفت: همزمان با اصلاح و بازسازی تاسیسات آب چاه های مذکور ، هفت دستگاه کنتور با قابلیت قرائت از راه دور بر روی چاه های شهر بافق(۳ فقره ) ،اردکان(۲ فقره)، تفت(۱ فقره) و ابرکوه (۱فقره )نصب گردید که با نصب این کنتور ها ، این چاه ها  مجهز به سیستم دقیق اندازه گیری مقدار آب تولیدی و دبی می شود  .

پاکدل خاطر نشان ساخت: نصب این کنتورها با رعایت استاندارها و فواصل مورد نیاز باعث اندازه گیری دقیق تر آب تولیدی و افزایش عمر مفید کنتور خواهد گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.