گیلان - مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای فاز دوم عملیات جمع آوری حمل و امحای پسماندهای ویژه و صنعتی در سطح شرکت گاز استان خبر داد.

اجرای فاز دوم عملیات جمع آوری و امحای پسماندهای ویژه و صنعتی در شرکت گاز گیلان

به گزارش قدس انلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گیلان ، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر اجرای فاز دوم عملیات جمع آوری و امحای پسماندهای ویژه و صنعتی در سطح شرکت گاز استان، اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست های کلان محیط زیستی و قانون مدیریت پسماند، شرکت گاز استان گیلان اقدامات موثری را در خصوص پسماندها بخصوص پسماندهای صنعتی و ویژه به انجام می رساند.

مهندس اکبر بیان نمود: این شرکت در راستای تحقق اهداف زیست محیطی خود، کلیه عملیات و فرآیندها در این عرصه و همچنین الزامات قانونی مرتبط را شناسایی و برای دستیابی به آن برنامه ریزی و روش اجرایی تهیه نموده است.

وی در همین راستا اظهار داشت: شرکت گاز استان گیلان طی قراردادی با یک شرکت پیمانکاری نسبت به جمع آوری و امحای بشکه های خالی مرکاپتان، روغن های مستعمل مانند روغن رکتیفایر و المنت فیلتر اقدام نموده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه گفت: این شرکت در فاز دوم این پروژه تعداد ۲۳ بشکه خالی مرکاپتان، یک هزار و ۸۵۰ کیلوگرم المنت فیلتر و ۴۶۰ لیتر روغن رکتیفایر را جهت امحاء ارسال نموده و در مراحل بعدی نیز دیگر پسماندها برای امحاء ارسال خواهد شد.

لازم به توضیح است در فاز اول این پروژه تعداد ۱۷۲ بشکه مرکاپتان جهت امحاء ارسال گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.