فیلم سینمایی «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ساخته امیراطهر سهیلی در بخش اصلی جشنواره فیلم «کلکته» هند رونمایی می شود.

«زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» نماینده ایران در بخش رقابتی جشنواره کلکته

به گزارش قدس آنلاین، این فیلم تنها نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی این فستیوال محسوب می شود که با ۱۴ فیلم دیگر از ۱۳ کشور از ۸ تا ۱۵ نوامبر به رقابت می‌پردازد.
فیلم «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» نخستین ساخته امیراطهر سهیلی به شمار می رود و تهیه‌کنندگی آن را محمدرضا شرف الدین برعهده دارد. لعیا زنگنه نیز، تنها بازیگر این فیلم سینمایی ست.
امیر اطهر سهیلی، کارگردان ۳۵ ساله مشهدی پیش از ساخت «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» به عنوان اولین فیلم بلند سینمایی‌اش، سابقه کارگردانی چندین فیلم کوتاه، مستند و تله فیلم را داشته است.
جشنواره فیلم «کلکته» یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم آسیا است که در سال ۱۹۹۵ در هندوستان تأسیس شده است.
این جشنواره که به عنوان قدیمی ترین جشنواره فیلم هندوستان به حساب می آید به همراه جشنواره «گوآ» جزو جشنواره‌های مورد تایید انجمن تهیه‌کنندگان جهانی فیلم FIAPF (فیاپف) در هندوستان به شمار می آید.
در خلاصه داستان فیلم آمده است که هزاران سال قبل یونس شک می‌کند، می‌لغزد و آنجا که باید داستانش در اوج تمام شود طعمه ماهی می شود و شکم ماهی آغاز داستان یونس می‌شود. اکنون هزاران سال بعد ژاله شک می‌کند، می لغزد و آنجا که باید داستانش در اوج تمام شود «زنانی که با گرگها دویده اند» آغاز می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.