مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از مشخص نشدن تکلیف سهامدار هپکو خبر داد.

هپکو همچنان بلاتکلیف است/ حقوق شهریورِ آذرآبی‌ها پرداخت نشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایلنا، بعد از اعتراضات گسترده کارگران هپکو، در مهرماه، سهامدار این مجتمع صنعتی خلع ید شد و سهام هپکو موقتاً در اختیار دولت قرار گرفت؛ در همان زمان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تاکید کرد که این سهام در اختیار سازمان خصوصی‌سازی است و مجدداً به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

محمدتقی آبایی هزاوه، چند هفته بعد از خلع ید سهامدار هپکو در مورد روند تصمیم‌گیری‌ها در دولت می‌گوید:  هپکو هنوز در مرحله بررسی است و در مورد این مجتمع، هیچ چیز  قطعیت پیدا نکرده است.

وی ادامه می‌دهد: سهام این کارخانه  فعلا در اختیار سازمان خصوصی‌سازی است و آقای ابوالفضل روغنی از طرف سازمان خصوصی‌سازی به عنوان مدیرعامل هلدینگ هپکو تعیین شده است.

به گفته‌ی وی، مشخص نیست چه زمانی  تعیین تکلیف قطعی هپکو اراک انجام خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در ارتباط با معوقات مزدی کارگران آذرآب –دیگر واحد مشکل‌دار استان مرکزی- گفت: معوقات مرداد ماه این کارگران در هفته‌های گذشته پرداخت شد اما حقوق شهریور هنوز پرداخت نشده است.

وی افزود: مدیرعامل بانک کشاورزی قول همکاری داده و قرار شده پرداخت معوقات مزدی کارگران آذرآب به زودی انجام شود اما تا امروز این پرداخت صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.