فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی، با بیان اینکه شبکه‌های بسیاری را از افراد اغتشاش‌گر وابسته به سلطنت‌طلبان، منافقان و دیگر گروه‌ها در تجمعات سال گذشته مشهد دستگیر کردیم، گفت: با این گروه‌ها برخورد شد و آگاهی بخشی‌هایی هم به مردم صورت گرفت.

دستگیری سرشبکه‌های منافقین و سلطنت‌طلبان در حاشیه تجمع‌های سال گذشته مشهد

سردار یعقوبعلی نظری در گفت‌وگو با فارس ، از دستگیری سرشبکه‌های سلطنت‌طلبان و منافقان در حاشیه برخی تجمع‌های سال گذشته در مشهد خبر داد و اظهار داشت: مردم به لطف خدا سطح آگاهی، شناخت و بصیرت‌شان افزایش پیدا کرده است و اگر جامعه نسبت به عملیات‌های روانی که صورت می‌گیرد آگاهی پیدا کند، می‌تواند در کارکرد جامعه ما تأثیر داشته باشد.

وی ادامه داد: مردم جامعه ما متوجه شدند که پشت همه این صحنه‌ها، دشمنان این نظام قرار دارند همه کسانی که به‌ عنوان حامی و دلسوز خود را در فضای مجازی و رسانه مطرح می‌کنند در واقعیت، وجود خارجی ندارند بلکه اهداف شوم خود را دنبال می‌کنند و مردم وقتی پی ببرند و آگاه شوند، طبیعتا پاسخ توطئه‌آفرینی آن‌ها را نمی‌دهند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مردم ما در مقابل عملیات‌های روانی دشمن واکسینه شدند، درست است اتفاقاتی رخ داد اما دشمنان هرچه فراخوان زدند، مردم پاسخ ندادند، بنابراین این از دستاوردهای بزرگ سال 96 بود.

سردار نظری با بیان اینکه ما شبکه‌های بسیاری را از افراد اغتشاشگر وابسته به سلطنت‌طلبان، منافقان و دیگر گروه‌ها را در تجمعات سال گذشته مشهد دستگیر کردیم، گفت: با این گروه‌ها برخورد شد، آگاهی‌بخشی‌هایی هم صورت گرفت و مردم به تجربیاتی رسیدند و با وجود مشکلاتی که داشتند، سبب شد دیگر پاسخ توطئه‌چینی دشمنان را ندهند.

وی ادامه داد: بخش‌ها و تجمعاتی که مردمی بود و مردم مشکلاتی داشتند، مدیریت می‌شد و مردم قانع می‌شدند و اتفاق خاصی هم نمی‌افتاد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی اظهار کرد: دستگیری‌ها در بخش‌های مختلف متعدد بود، مردم عزم نظام را در مقابله با فساد دیدند و از این ها دلخور هستند، حتما باید ببینند مسؤولان ما اگر موفق نمی‌شوند اما تلاش می‌کنند و اگر تلاش نکنند، مردم ناراضی می‌شوند.

سردار نظری یادآور شد: مردم مطالبه مبارزه با فساد را دارند و برخوردها در استان ما هم صورت گرفته و صورت می‌گیرد و ادامه دارد.

وی در ادامه و در خصوص اقدامات سپاه در حوزه سازندگی، عنوان کرد: مشی ما این است که اگر کاری کردیم و مردم استفاده کردند آن را اطلاع‌رسانی کنیم تا در مردم امیدواری ایجاد شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی ادامه داد: در حوزه تشکیلاتی در چندین بخش فعالیت می‌کنیم،  یکی قرارگاه پیشرفت و آبادانی است که 16 دهستان را در دستور کار داریم و 6 دهستان از سه سال گذشته بوده که گزارش آن را به اطلاع مردم استان می‌رسانیم.

سردار نظری افزود: حوزه بسیج سازندگی کارش ایجاد کارگاه‌های کوچک است که در این حوزه نیز فعالیت‌هایی صورت گرفته است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) حوزه علمی پژوهی و شرکت‌های دانش‌بنیان را دیگر بخش فعالیت‌های سازندگی عنوان کرد و گفت: این بخش در بسیج حمایت می‌شود، بخش بعدی اشتغالات مجازی و استارتاپ‌ها است که اقداماتی در خصوص آن انجام شده و گزارش‌های آن نیز اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی بخش دیگر فعالیت‌های صورت گرفته را در بسیج مهندسین کشاورزی دانست و افزود: در این بخش نیز در خصوص ارتقای برداشت از واحد سطح اقدامات خوبی صورت گرفته و در بخش مربوط به صنعت که بسیج جامعه مهندسی در آن مشغول به‌کار است، فعالیت‌هایی انجام شده که گزارش کار آن‌ها نیز ارائه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.