خوزستان_ دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه، خواستار رسیدگی به تخلفات خصوصی‌سازی‌ و حقوق ضایع شده کارگران استان شدند.

درخواست از رئیس قوه قضائیه برای رسیدگی به تخلفات خصوصی‌سازی‌

به گزارش قدس آنلاین، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در نامه‌ای به آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه ضمن دعوت از وی برای سفر به خوزستان، خواستار بررسی حقوق ضایع شده کارگران استان شدند.

دانشجویان بسیجی همچنین خواستار بررسی خصوصی‌سازی های انجام شده در استان و مقابله با مفسدان اقتصادی شدند.

در متن این نامه آمده است:
به استحضار می‌رساند، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در راستای مطالبه گری مشکلات معیشتی کارگران مظلوم استان خوزستان و ایضا خصوصی سازی انجام شده در سطح استان که متاسفانه با سوء استفاده افراد متصل به قدرت و ثروت که به صورت غلط انجام شده است و با توجه به سوابق شما در برخورد دعادلانه با مفسدین اقتصادی و دلسوزی جنابعالی نسبت به قشر آسیب پذیر کارگری، از حضرتعالی دعوت بعمل می‌آید تا با حضور در استان خوزستان به بررسی حقوق ضایع شده کارگران بومی در نیشکر هفت تپه، پتروشیمی فارابی، پتروشیمی آبادان، گروه ملی، لوله سازی اهواز، نیروگاه سیکل آبادان و... بپردازید و دست مفسدین را از بیت المال مسلمین قطع نمایید و همچنین با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، پاسخگوی سوالات دانشجویان در مورد مشکلات این استان باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.