استاندار خراسان رضوی از تمهیدات لازم برای تکمیل برخی تصفیه‌خانه‌های پروژه کشف رود خبر داد.

تصفیه‌خانه‌های پروژه «کشف‌رود» مشهد تکمیل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم حسینی ظهر امروز در جلسه تعیین تکلیف وضعیت کشف رود در استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: در گذشته اقدامات خوبی در کشف رود صورت گرفته است که جای قدردانی دارد.

استاندار خراسان رضوی گفت: طی جلسات برگزار شده در این راستا به این‌نتیجه رسیدیم که باید اقدامات انجام شده در کشف رود تکمیل شود.

رزم حسینی با اشاره به اینکه در این جلسه تفاهم‌نامه‌ای صورت گرفت که در آن شهرداری به عنوان فرمانده واحد کشف رود تعیین شد ادامه داد:قرار شد تا طی یک سال آینده برخی تصفیه خانه‌ها تکمیل و تصفیه خانه‌های لازم اجرا شود.

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: اصحاب رسانه در گذشته مطالبه‌گری خوبی داشتند و باید ادامه دهند اما نباید باعث تشویش اذهان عمومی شوند.

محمدرضا کلائی، شهردار مشهد نیز در این جلسه اظهار داشت: مجموعه‌ای از ۱۱ دستگاه در این پروژه همکاری دارند و هماهنگی آن بر عهده ما است که امیدواریم با حمایت دستگاه قضایی و همکاری دستگاه اجرایی این کار را به سرانجام برسانیم.

شهردار مشهدمقدس گفت: یک طرح بالادستی برای این کار تهیه شده که ساماندهی بستر، ساماندهی اراضی پیرامون، ایجاد کمربند شمالی و حمایت اجتماعی از افراد ذی‌نفع در آن محدوده پیرامونی دیده شده است. این پروژه را از دو نقطه شرق و غرب آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: در این جلسه توافق‌نامه مشترک همکاری برای نجات کشف‌رود به فرماندهی شهرداری مشهد امضا شد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.