خرم‌آباد؛ آیت‌اله سید احمد میر عمادی در نخستین سالگرد شهید سید نورخدا موسوی که عصر چهارشنبه در حسینیه گلزار شهدای خرم‌آباد برگزار شد با بیان اینکه شهید سید نور خدا موسوی همیشه زنده خواهد بود و برای لرستان باعث عزت و آبرو است، گفت: شهید موسوی مظهر مقاومت، ولایت و ایستادگی در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب است، وی اعتقاد راسخی به خدا داشت و باید این اعتقاد در بین جوانان الگو شود.

شهید نورخدا موسوی آبروی لرستان است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه حجت خدا بر ما شهیدانی چون محسن حججی و سید نور خدا موسوی هستند که همانند کوه در برابر دشمن ایستادگی کردند، افزود: هجرت به سوریه و دفاع از حرم حضرت زینب از نمونه‌های بارز مجاهدت است که امروز یک ارزش انقلابی در بین جوانان شده است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شهید موسوی آیت خدا بر ما بوده است، ابراز داشت: همسر شهید نورخدا موسوی زینب گونه از این شهید بزرگوار  پرستاری کرد.

  امام جمعه خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن رستگاری و سعادت مردم را در ایمان؛ هجرت و جهاد در راه خدا می‌داند،بیان کرد: کسی که این سه امتیاز را داشته باشد نزد خدا صاحب مقام و عزت است، جوانانی چون حججی و سید نورخدا موسوی که از انقلاب اسلامی دفاع کردند از نمونه‌های بارز بندگان خاص خدا هستند که برای دفاع از میهن و اسلام شجاعت بی نظیری از خود نشان دادند.  

 سید احمد میر عمادی در ادامه با اشاره به اینکه ایمان جوانان و مجاهدت جوانمردانه آنها عامل پیروزی ما در دفاع مقدس بود، گفت:  در جنگ تحمیلی برخی از رزمنده‌های ما را به اسارت می‌گرفتند و آنها را تکه تکه می‌کردند چرا که خواسته آنها این بود که از حضرت امام بد بگویند اما چشم دشمن کور شد و این خواسته شیطانی رژیم بعث محقق نشد.  

وی، تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری امروزه در یاد شهدا بودن ارزشی کمتر از شهادت ندارد ما امروز مسئولیتی بسیارمهم بر عهده داریم و باید تلاش کنیم تا با تمام وجود از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل دفاع کنیم و نگذاریم انقلاب به دست نااهلان افتد.

.  انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.