سخت‌ترین روزهای تیم فوتبال شهر خورو در نیم فصل اول بعد از هفته دهم رقابت های لیگ برتر از راه خواهد رسید.

روزهای سخت در انتظار تیم مشهدی/ گل‌محمدی و شهرخودرو در دست انداز!

به گزارش قدس آنلاین ، تیم فوتبال شهر خودرو که با هدایت یحیی گل محمدی عملکرد خوبی در این فصل از رقابتهای لیگ برتر داشته و تا پایان هفته نهم با یک بازی کمتر و ۱۷ امتیاز در حالی در رده سوم قرار دارد که می‌توان این تیم را با فرض کسب ۳ امتیاز خانگی در دیداری عقب افتاده مقابل تیم پایین جدولی گل گهر، آن را صدرنشین فرضی مسابقات هم دانست.

شاگردان گل‌محمدی از ۸ بازی صاحب ۵ پیروزی، ۲ مساوی و یک شکست می‌باشند و با ۸ گل زده و ۳ گل خورده توانسته‌اند ۱۷ امتیاز کسب نمایند.

مشهدی‌ها در هفته دهم میزبان پارس جنوبی جم هستند و روی کاغذ می‌توان یک پیروزی برای شهر خودرو در این بازی خانگی متصور بود.

اما کار اصلی تیم شهر خودرو در نیم فصل اول، از هفته یازدهم به بعد آغاز می‌شود. جایی که آنها باید در ۵ دیدار سخت مقابل تیم‌های مدعی و بالانشین به میدان بروند.

شاگردان گل محمدی در هفته یازدهم در تبریز به مصاف تراکتور می‌روند و در هفته دوازدهم در خانه میزبان صنعت نفت آبادان هستند. آنها سپس در هفته سیزدهم با استقلال در تهران دیدار می‌کنند و در هفته چهاردهم میزبان سپاهان اصفهان هستند. مشهدی‌ها در آخرین هفته از نیم فصل نیز میهمان نساجی هستند.

شاید به ظاهر دیدار برای شهر خودرویی‌ها با نساجی که از تیم‌های میانه جدول است ساده به نظر آید، اما باتوجه به شرایط آب و هوایی قائمشهر در نیمه دوم سال و ورزشگاه مملو از تماشاگر در قائمشهر، نه شهر خودرو و نه هیچ تیم دیگری کار ساده‌ای در ورزشگاه شهید وطنی نخواهد داشت. 

تیم شهر خودرو از هفته دهم لیگ برتر میزبان پارس جنوبی جم است و دیدار دو تیم از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۷ آبان در شهر مشهد برگزار می‌شود.

مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.