معاون اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در دو سال گذشته ۷۰ مرکز مشاوره ورزشی و تندرستی در دانشگاه‌های کشور راه‌اندازی شده که 60 مرکز آن فعال است.

تاسیس  70 مرکز مشاوره تندرستی در دانشگاه‌های کشور
به گزارش قدس آنلاین مجید مسیحای اکبر در حاشیه بهره‌برداری از سالن ورزشی دانشگاه حکیم سبزواری عنوان کرد: در مراکز مشاوره تندرستی وضعیت جسمانی دانشجویان  پایش می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد مراکز مشاوره ورزشی و تندرستی  در همه دانشگاه‌های کشور از برنامه‌های اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم است.

معاون اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: به علت  کمبود منابع مالی رویکرد ما  طرح‌های ورزشی زودبازده  شامل فضاهای ورزشی روباز و مراکز تندرستی است.

مسیحای اکبر عنوان کرد: طی سه سال گذشته ۴۰ زمین چمن مصنوعی و ۱۷ زمین کفپوش باز ورزشی در دانشگاه‌های کشور در دستور کار قرار گرفته است تا با ایجاد فضاهای ورزشی دسترسی آسان دانشجویان و افزایش سطح فعالیت ورزشی آن‌ها در فضای دانشگاه‌ها صورت گیرد.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری نیز گفت: سالن ورزشی  به نام استاد فقید دانشکده تربیت بدنی این دانشگاه دکتر محمدرضا حامدی با یک هزارو ۵۰۰ متر مربع و ظرفیت 300 نفر افتتاح شده است که برای رشته‌های والیبال، بسکتبال و هندبال استفاده می‌شود.

 دکتر علی‌اصغر مولوی بیان کرد: با بهره‌برداری این سالن ورزشی، فضاهای ورزشی دانشگاه حکیم سبزواری به بیش از ۱۴ هزار متر مربع افرایش یافت که از این فضاها ۶ هزار و ۱۰۰ متر آن سرپوشیده است.

ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.