توئیت"کوری گاردنر" سناتور جمهوری خواه ایالت "کلورادو" با موضوع سانسور در کشور چین باعث اعتراض شدید کاربران آمریکایی شد.

سانسور در چین واعتراض کاربران آمریکایی+ عکس

قدس آنلاین

به گزارش جام نیوز،"کوری گاردنر" سناتور جمهوری خواه ایالت "کلورادو" توئیتی با موضوع سانسور بیش از حد در کشور جمهوری خلق چین منتشر کرده و اعتراض خود به این مساله را ابراز داشته است.

توئیت اعتراضی گاردنر به سانسور بیش از حد در چین

 اما مخاطبین آمریکایی در واکنش به آن موجی از اعتراضات را به این سناتور به راه انداختند. تا جایی که بیش از 130 کاربر در زیر پست گاردنر از او خواستند تا در مورد سانسورهای موجود در درون دولت آمریکا و مسئله درخواست ترامپ از رهبران دیگر کشورها برای دخالت در امور داخلی آمریکا نیز اظهار نظر کند.

یکی از کابران در این باره نوشته است:

ما کاملا با مسئله مقابله با سانسور موافق هستیم. ما می خواهیم مکالمات مخفیانه بین ترامپ و پوتین نیز برملا شود. چرا در مورد این مسئله صحبتی نمی کنید؟ چون مخالف شماست؟

اعتراض کاربران به توئیت گاردنر

کاربردیگری نیز نوشت: بسیار شگفت‌انگیز. حال در مورد ترامپ و پوتین بگویید.

کاربر دیگری هم نوشت: هنوز هیچ بیانیه ای از سوی شما در مورد مسئله اوکراین بیان نشده است. شاید بهتر است شما در مقابل سانسورهای موجود درون حزب جمهوری خواه بایستید.

اعتراض کاربران به توئیت گاردنر

و کاربر دیگری هم نوشت: جالب است که شما در مورد این مسئله صحبت میکنید، درحالی که خودتان مقصر این سکوت ها از سوی دولت هستید.

این درخواست ها تا جایی ادامه داشت که خبرنگاران پس از جلسه مجلس سنا از این سناتور خواستند موضع خود را در این مسئله مشخص کند، اما او از زیر بار پاسخگویی به آنها شانه خالی کرد.

اکثر مردم آمریکا معتقدند افراد حزب جمهوری خواه به خاطر ترس، در مسئله استیضاح ترامپ و فسادهای او سکوت کرده اند و حتی از او طرفداری هم می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.