همدان- مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: نمایش‌های بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، در مهدهای کودک همدان اجرا می‌شود.

مهد کودکی‌ها، میهمانان ویژه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، حمیدرضا الوند اظهار کرد: بر اساس تکلیفی که از ستاد برگزاری جشنواره به بهزیستی استان محول شده، هماهنگی‌هایی با مهدهای کودک برای حضور خردسالان در سالن‌های نمایش از جشنواره انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۳۰۶ مهدکودک در همدان، یادآور شد: برنامه‌ریزی ما بر این است که خردسالان مهدهای روستایی، سکونتگاه‌های غیر رسمی و مناطق حاشیه شهر از برنامه‌های جشنواره بهره‌مند شوند.

الوند همچنین تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای اجرای گروه‌های نمایشی در مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست نیز در این دوره از جشنواره به عمل آمده است.

مدیرکل بهزیستی استان همدان با بیان اینکه نمایش خلاق از سبک‌های آموزشی در مهدهای کودک به شمار می‌رود، یادآور شد: تئاتر در مهدها هم توسط خردسالان و هم توسط گروه‌های نمایشی اجرا می‌شود و به صورت تخصصی از طریق نمایش، مهارت‌های فردی و اجتماعی را به خردسالان آموزش می‌دهد.

الوند گفت: در طول سال، تماشای تئاتر یکی از برنامه‌های تفریحی مراکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.