البرز- مدیرکل نوسازی مدارس البرز با اشاره به رشد ۸ برابری اعتبارات عمرانی این استان و تاثیرات مثبت آن در بهبود سرانه فضای آموزشی و پرورشی در استان گفت : با افزایش اعتبارات در سال سرانه فضای آموزشی به ۳/۸۰ مترمربع مربع ارتقا یافت و البرز را از استان آخر کشور به استان سی ام از حیث فضای آموزشی ارتقاء داد.

جهش یک پله‌ای البرز در سرانه فضاهای آموزشی کشور

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس البرز محمد دلاوریان اظهار کرد: با توجه به رشد ۸ برابری اعتبارات ملی  البرز ساخت یک هزار کلاس درس در دستور کار اداره کل نوسازی استان قرار گرفته است و در این راستا گامی در جهت بهبود سرانه فضای آموزشی برداشته شد.

وی افزود: از یک هزار کلاس درس در مهرماه سال جاری ۱۶ پروژه معادل ۱۶۰ کلاس درس آماده شد و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت و ۱۶ پروژه نیز مهرماه امسال همزمان با بازگشایی مدارس در قالب ۱۶۴ کلاس آماده و تحویل داده شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز بیان  کرد: اعتبارات تخصیص یافته موجب شد در وهله اول، تمام پروژه های نیمه تمامی که از سال‌ها قبل بلا تکلیف بودند تعیین تکلیف و تکمیل شوند که تقریبا ۵۰ درصد ساخت این مدارس توسط خیرین انجام شده بود.

وی افزود: دو و نیم میلیارد تومان از این اعتبارات برای تعمیرات ۶۲ مدرسه و بخش آزمایشگاهی، کارگاهی، کلاسی و ورزشی در نظر گرفته شد علاوه بر آن هزینه‌ای بالغ بر هفت و نیم میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس شد که نسبت به سال گذشته ۱۰ تا ۱۲ برابر بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.