شهرخودرو تنها تیم بالای جدول است که این هفته جمعه به میدان می رود. شاگردان گل محمدی با وجود یک بازی کمتر در رده چهارم جدول هستند و در صورت پیروزی در این مسابقه خانگی به رده دوم جدول صعود خواهند کرد.

آیا شهرخودرو، جایگاه پرسپولیس را خواهد گرفت؟

قدس آنلاین: 4 مسابقه پایانی هفته دهم لیگ برتر روز جمعه برگزار می‌شود.بعد از برگزاری این دیدارها، لیگ برتر تا 30 آبان تعطیل است و بازی‌های تیم ملی را پیش رو داریم.

نگاهی به این بازی ها می‌اندازیم:

ماشین سازی تبریز- ذوب آهن اصفهان؛ تقابل منصوریان و خطیبی

ماشین سازی تیم یازدهم جدول لیگ برتر که در 4 هفته اخیر بردی نداشته میزبان تیم ذوب آهن اصفهان رده چهاردهمی است. ذوب آهن بعد از سه باخت متوالی مقابل شاهین بوشهر به پیروزی رسید تا سبزپوشان اصفهانی کمی به آرامش برسند. حالا این تیم به دنبال دومین برد خود است. دو تیم برای رسیدن به پله نهم جدول با یکدیگر بازی خواهند کرد. تقابل منصوریان با رسول خطیبی هم می تواند در نوع خود جالب باشد. دو سرمربی با دو سبک متفاوت فوتبال!

شهرخودرو - پارس جنوبی جم؛ شاگردان گل محمدی به دنبال رده دوم

شهرخودرو تنها تیم بالای جدول است که این هفته جمعه به میدان می رود. شاگردان گل محمدی با وجود یک بازی کمتر در رده چهارم جدول هستند و در صورت پیروزی در این مسابقه خانگی به رده دوم جدول صعود خواهند کرد. پارس جنوبی جم هم در رده سیزدهم جدول ایستاده است. شاگردان فراز کمالوند 5 هفته است که بردی نداشته اند و در این مسابقه هم بعید است توان شکست دادن تیم خوب شهر خودرو را داشته باشند. شهر خودرویی که با سه گل خورده قویترین خط دفاع لیگ را بعد از سپاهان در اختیار دارد. پارس جنوبی که وضعیت نابسامانی از نظر مالی دارد و حتی شایعه کنار کشیدن این تیم از لیگ برتر هم منتشر شد همچنان افتان و خیزان در لیگ حضور دارد. اگر این تیم بتواند از شهرخودرو امتیاز بگیرد همه صدرنشینان از جمله استقلال و پرسپولیس خوشحال خواهند شد ولی پیروزی شهر خودرو می تواند این تیم مشهدی را یک گام دیگر به صدر جدول نزدیک کند و این تیم در صورت پیروزی جانشین پرسپولیس خواهد شد.

نفت مسجدسلیمان - نساجی مازندران؛ ادامه شکست ناپذیری شاگردان تارتار؟

نبرد تیم های هشتم و نهم جدول در مازندران دیدنی است بخصوص اینکه هر دو تیم برای برد بازی خواهند کرد. نفتی ها به همراه سپاهان تنها تیم های بدون شکست این فصل لیگ هستند. شاگردان مهدی تارتار هفته گذشته دو گل سالم زدند که مردود اعلام شد تا آنها دستشان به برد نرسد! اکنون این تیم میزبان نساجی مازندران است که یکی از تیم های قدیمی و ریشه دار فوتبال مان محسوب می شود درست مثل نفت مسجدسلیمان. نساجی هم از نظر مالی و امکاناتی شبیه نفت است! هر دو تیم وضعیت مناسبی در مورد مسایل مالی ندارند. با این حال بخاطر هواداران پرشورشان برای برد تلاش خواهند کرد. البته بعید است که تیم نساجی که 5 هفته بدون برد بوده بتواند اولین باخت را به نفت مسجدسلیمان تحمیل کند اما بازی قطعا جذاب خواهد بود.

شاهین شهرداری بوشهر - گل گهرسیرجان؛ به دنبال اولین برد

نبرد ته جدولی ها دیدنی است. هر دو تیم تا کنون بردی نداشته اند و شاهین شهرداری بوشهر با 21 گل خورده ضعیف ترین خط دفاع لیگ را دارد و گل گهرسیرجان هم با 3 گل زده ضعیف ترین خط حمله مسابقات را! هر دو تیم هم سرمربیان جدیدی برای خود انتخاب کرده اند تا شاید بتوانند از بحران خارج شوند و خود را از ته جدول جدا کنند. احتمال دارد یکی از دو تیم اولین برد فصل خود را جشن بگیرد اما مساوی برای این دو تیم بازهم باخت است! دو تیمی که این فصل به لیگ برتر صعود کرده اند اما وضعیت بسیار نابسامانی دارند و احتمال دارد دوباره سقوط کنند. 

اسامی داوران و برنامه مسابقات هفته دهم لیگ برتر:

*پنجشنبه ۱۶ آبان ماه ۹۸

پیکان تهران - سایپا تهران

داور: محمدرضا اکبریان

کمک ها: بهزاد پناهی - علی رعیت

کمک داوران اضافی: مرتضی منصوریان - احمد محمدی

داور چهارم: محسن سلطانی

ناظر: حاتم بک پور

*جمعه ۱۷ آبان ماه

ماشین سازی تبریز - ذوب آهن اصفهان

داور : رضا عادل

کمک ها: فرهاد مروجی - علیرضا طاهرخانی

کمک داوران اضافی: سیدمهدی مرجان زاده - حسین زمانی

داور چهارم : دانیال باشنده

ناظر: ابوطالب طاهریان

شهرخودرو مشهد- پارس جنوبی جم

داور : امیر عراب براقی

کمک ها: مهدی عالیقدر - محسن بابایی

کمک داوران اضافی : کمیل غلامی - امیرسامان سلطانی

داور چهارم : علی اکبر نوری

ناظر: رحیم رحیمی مقدم

نفت مسجد سلیمان – نساجی مازندران

داور : حمید حاج ملک

کمک ها: قهرمان نجفی – مهدی شفیعی

کمک داوران اضافی : میثم حیدری - حامد سیدی

داور چهارم : براتعلی مولوی

ناظر: رسول فروغی

شاهین شهرداری بوشهر – گل گهر سیرجان

داور : محمدرضا تارخ

کمک ها: سیدمحمد هاشمی نسب – علیرضا مرادی

کمک داوران اضافی : جواد رحیم زاده – روح الله شریفی

داور چهارم : سعید زیبا

ناظر: یدالله جهانبازی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.