همدان- به منظور ارتقاء صلاحیت های فنی و حرفه ای و توانمندی متقاضیان بازنشسته و مستمری بگیران وزارت دفاع و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان همدان تفاهم نامه همکاری آموزشی منعقد گردید.

تفاهم نامه همکاری آموزشی با اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان این تفاهم نامه سه جانبه فی مابین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای ، اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح  و کانون انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد استان منعقد گردید.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای با اشاره به اینکه آموزش های فنی و حرفه ای زمینه ساز اشتغال هست گفت:این تفاهم نامه در راستای توانمند سازی افراد متقاضی در رشته های مختلف آموزشی و استفاده از مربیان مجرب و کار آزموده اجرا میگردد.

وهب مختاران بیان داشت :یکی از راههای کمک به پیشرفت و آبادنی کشور  نیاز به آموزش های مهارتی و فنی و حرفه ای است.

 وی با تاکید بر رسالت  سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در آموزش های مهارتی  بیان داشت: در حال حاضر  فرمان را به سمت کارآفرینان که بازار تولید در دست ایشان می باشد چرخانده ایم.

در ادامه مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح از حرفه ها  و کارگاههای فنی و حرفه ای سخن گفت و بیان د اشت: مخاطبین و مشترکین ما و خانواده های ایشان برای دوام و بقای این کشور و امنیت هزینه زیادی داده اند.

مجتبی هوشمندی اظهار داشت: تمام کسانی که در این دولت و مملکت فعالیت می کنند در این دوام و بقا و امنیت شریک هستند..

وی گفت : قشر نیروهای مسلح  هم هزینه های جسمی دادند هم هزینه های روحی و نگاه نظام به این قشر نگاه خاصی است جهت جبران زحماتی که می کشند.

 هوشمندی  بیان داشت:با توجه به وضعیت اشتغال و رویکردهای دنیا در این زمینه و عبور از سیستم های فربه ،مهارت یکی از زمینه هایی است که دوا و بقا ی جامعه را تضمین میکند و یکی از بهترین راهها برای تامین معیشت مهارت آموزی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.