استاندار خراسان رضوی گفت: پیگیر راه اندازی پرواز مستقیم بین مشهد و حیدرآباد مرکز ایالت تلنگانا کشور هند خواهیم بود.

پیگیر راه اندازی پرواز مشهد-حیدرآباد خواهیم بود

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در دیدار سفیر ایران در هند که در محل دفتر استاندار انجام گرفت، با اشاره به پیگیری راه اندازی پرواز مستقیم بین مشهد و حیدرآباد مرکز ایالت تلنگانا کشور هند، گفت: برای خواهرخواندگی خراسان رضوی و ایالت تلنگانا هند نیز آمادگی داریم.

او تصریح کرد: آمادگی داریم در یک زمان مشخص، نمایشگاه فرهنگی و ظرفیت‌های اقتصادی خراسان رضوی در شهر حیدرآباد هند برگزار شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: برگزاری نمایشگاه‌های اختصاصی به صورت دوجانبه می‌تواند به توسعه همکاری‌های اقتصادی بین خراسان رضوی و ایالت تلنگانا هند کمک کند و در این زمینه آمادگی انجام هرگونه اقدام عملی را داریم.

علی چگنی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور هند نیز در این دیدار بر ظرفیت بالای خراسان رضوی در زمینه جذب تورسیم زیارت و سلامت تاکید کرد و گفت: برای جذب شیعیان هند به منظور زیارت بارگاه منور امام رضا (ع) باید برنامه ریزی‌های لازم انجام گیرد.

او با بیان اینکه خراسان رضوی زمینه‌های بسیار خوبی برای جذب گردشگر و سرمایه گذار دارد، تصریح کرد: می‌توان نمایشگاهی از فرهنگ و رسوم خراسان رضوی در کشور هند برگزار کرد و در کنار آن صنایع و محصولات استان برای معرفی به نمایش گذاشته شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.