به نظر می رسد LG Titan tech کره جنوبی قصد دارد در آینده نزدیک سری تبلت‌های G Pad خود را گسترش دهد.

تب لت‌های جدید ال جی چه ویژگی‌هایی دارند؟ +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، به نظر می‌رسد LG Titan tech کره جنوبی قصد دارد در آینده نزدیک سری تبلت‌های G Pad خود را گسترش دهد، طبق گزارشی که توسط 91mobiles انجام شده است ، این شرکت قرار است LG G Pad 8 را در هفته‌های آینده عرضه کند، این نشریه همچنین برخی مشخصات، عکس ها و جزئیات قیمت تبلت آینده LG را فاش کرده است.

اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که LG G Pad 8 یک تبلت میان رده با نمایشگر جمع و جور و کیفیت ساخت عالی است. به غیر از LG G Pad 8 ، به نظر می‌رسد این شرکت مشغول کار بر روی LG G Pad 5 هم هست که به تازگی در بانک اطلاعاتی برنامه بنچمارک Geekbench مشاهده شد.

طبق این گزارش ، LG G Pad 8 دارای صفحه نمایش 8 اینچی با حاشیه‌های باریک است، اما در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در رابطه با وضوح صفحه نمایش آن وجود ندارد، تصاویر حاکی از آن است که این تبلت با استفاده از درگاه USB Type-C و دو بلندگو در قسمت پایین، یک طراحی فلزی دارد.

این منبع ادعا می کند که این تبلت با یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین جلو 5 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی و مکالمه ویدیویی ارائه می شود، گفته می شود این دستگاه با یک باتری بزرگ 8،200 میلی آمپر ساعتی وارد بازار می‌شود.

سرانجام ، این نشریه ادعا کرده است که LG G Pad 8 با قیمت 367 دلار (26000 روپیه) به فروش می رسد.

متأسفانه، تاکنون جزئیاتی در مورد پردازنده، رم، ظرفیت ذخیره سازی، سیستم عامل و ویژگی های اتصال تبلت آینده ال جی وجود ندارد.

اطلاعاتی در مورد تبلت LG G Pad 5 ، اخیراً در Geekbench با پردازنده چهار هسته‌ای کوالکام ظاهر شده است که سرعت آن 2.19 گیگاهرتز است و این تبلت می‌تواند از چیپست اسنپدراگون 821 استفاده کند.

LG G Pad 5 در برنامه بنچمارک موفق به کسب نمره تک هسته‌ای 347 و نمره چند هسته‌ای 909 شده است، در این لیست در پایگاه داده Geekbench نیز آمده است که LG G Pad 5 می‌تواند با 4 گیگابایت رم و اندروید 9 پای به بازار عرضه شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.