قم- رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی روز پنجشنبه همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج)در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح قم در مسجد مقدس جمکران، با تاکید بر تجدید عهد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با امام زمان(عج) افزود:انقلاب اسلامی مسیر نفی طاغوت را با الگوگیری از انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) دردستور کار قرار داده است.

مسیر انقلاب اسلامی نفی طاغوت با الگو پذیری از انقلاب جهانی امام زمان(عج) است

به گزارش قدس آنلاین؛ سردار سرلشکر محمد باقری تاکید کرد: انتظار فرج به معنای ناامیدی، ناتوانی درتغییر و تحول دراوضاع، عافیت طلبی و منتظر دیگران بودن، نیست بلکه به معنای کار و تلاش و جهاد دائمی و مبارزه با ظلم است.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح با تمام توان بر امرالهی که همان ارتقای توان نظامی خود، آماده‌باش دائمی و بصیرت کامل و مراقبت نسبت به دشمنان و دعا برای ظهور امام عصر(عج) است، دشمنان را ناامیدتر ازهمیشه خواهند کرد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با تاکید بر آمادگی برای عمل به عهد خود با امام زمان(عج) اظهار داشت: ملت ایران اسلامی در طول انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بر عهدی که بسته بودند تا پای جان ایستادند و رزمندگان با الگوگیری از یاران اباعبدالله(ع)، دراین مسیر سخت ترین ماموریت‌ها را به جان خریدند.

وی افزود: نسل گذشته ، امروز و آینده ایران اسلامی پای عهدی که بسته‌اند و آرمان‌های این انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و اجازه پیشروی دشمن را هرگز نخواهند داد.

توطئه در عراق

باقری با تاکید بر اینکه برخی جریان‌ها با توسعه فساد در میدان‌های بیروت و بغداد، پخش پول و فضاسازی رسانه‌ای در تلاش برای باقی ماندن مردم در میدان این کشورهای هستند گفت: دولت‌های عراق و لبنان وظیفه دارند که بدون توجه به بوق‌های تبلیغاتی، به فکر تامین امنیت و توسعه رفاه درکشور خود باشند و این موضوع ارتباطی به ما و دیگری نداشته و هیچ کس حق دخالت درامور دیگر کشورها را ندارد.

وی با اشاره به اینکه برخی فکر می‌کنند محور مقاومت با این توطئه‌ها از پا در خواهد آمد و چنین مسیری برای این توطئه ها ادامه دارد، تاکید کرد: ملت عراق در اربعین نشان داد که چه روحیه ، کرامت و اندیشه‌ای دارد و ملت بزرگ ایران در کنار ملت عراق در اهپیمایی اربعین عهد خود را با اباعبدالله(ع)، امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب تازه نمودند.

باقری  با اشاره به حوادث منطقه گفت: دشمن فکر می‌کرد که با ایجاد گروه‌های مسلح تروریستی از میان مسلمانان،قدرت اسلام و محورمقاومت را تضعیف می‌کند که با اندک حمله‌ای از استکبار جهانی محور مقاومت نابود می‌شود ولی رزمندگان دلاور جبهه مقاومت نشان دادند که از این تهدیدها و فشارها ابایی ندارند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: وضعیت کنونی عراق و سوریه با چند سال گذشته قابل مقایسه نیست چرا که امروز حاکمیت سوریه و عراق دشمن تکفیری را عقب رانده‌اند که این به برکت شهدای محور مقاومت است.

وی با اشاره به وضعیت لبنان و عراق گفت: مرجعیت بزرگوار  و مردم بصیر عراق و لبنان با این توطئه‌ها مقابله کردند چرا که دیگر شکل توطئه در این کشورها مشخص شده‌است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.