طبق شایعات قرار است سری بعدی Galaxy S۱۱ در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ عرضه شود.

سامسونگ "Galaxy S۱۱" احتمالاً  سه ماهه اول ۲۰۲۰ عرضه می‌شود +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سامسونگ سازنده گوشی‌های هوشمند از رونمایی پرچمداران گوشی‌های هوشمند سری Galaxy S در ماه فوریه / مارس هر سال پیروی می‌کند.

طبق شایعات قرار است سری بعدی Galaxy S۱۱ در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ عرضه شود، اگرچه هنوز چند ماه باقی مانده است اما جزئیات مربوط به آینده Galaxy S۱۱ در فضای مجازی ظاهر شده است، پیش بینی می‌شود این گوشی هوشمند نسبت به نسخه قبلی خود از طراحی جدید و ارتقای قابل توجهی بهره ببرد و همچنین گفته شده است که از دوربین‌های سه گانه در جلو استفاده خواهد شد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از Universe ، انتظار می رود که گلکسی S۱۱ یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی را در قسمت پشتی پشتیبانی کند، این دستگاه از حسگر تصویر نسل دوم سامسونگ به جای سنسور فعلی ISOCELL Bright HMX استفاده می کند که این کمپانی با Xiaomi برای Mi Note ۱۰ همکاری کرده است.

برای یادآوری ، این سنسور در آگوست سال جاری معرفی شد و تفاوت کلیدی سنسور فعلی و جدید هنوز ناشناخته است، سنسور فعلی HMX برای ثبت عکس های روشن در نور کم از فناوری Tetracell ۴-in-pixel binning استفاده می کند.

انتظار می‌رود سنسور جدید از قابلیت‌های پردازش تصویر و فیلم‌های بهتری برخوردار باشد، همچنین شایعه شده که Galaxy S۱۱ از ماژول بزرگنمایی نوری ۵ برابر بهره می‌برد.

جدا از اطلاعات درز شده دوربین ، شایعه شده است که گلکسی S۱۱ از صفحه نمایش بلندتر ۲۰: ۹ برخوردار است، این دستگاه می‌تواند از نسل بعدی کوالکام Snapdragon ۸۶۵ یا تراشه داخلی Exynos ۹۸۳۰ سامسونگ بهره ببرد ، که هر دو هنوز معرفی نشده‌اند و این دستگاه به طور کامل برای اجرا با رابط کاربری OneUI ۲.۱ که مبتنی بر Android ۱۰ است عرضه می‌شود.

 انتظار داریم که جزئیات بیشتری در مورد Galaxy S۱۱ تا رویداد سامسونگ در ماه فوریه(بهمن ماه) منتشر شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.